מינויים חדשים בקבוצת SRL: רוני אנצ'ל ישמש כמנכ"ל, עמוס מגור ורונן ענבר מונו לסמנכ"לים

מגור מונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חברת המוצרים וענבר ישמש כסמנכ"ל חטיבת הProfessional Services ● בתפקידו האחרון הקים וניהל אנצ'ל את חטיבת תהילה באמן מחשבים ● מייסדי ובעלי החברה, יעקב אנגר, דניאל ברונשוייג ומנחם שחף, אמרו, כי "היעד העסקי המרכזי לשנים הקרובות הינו גידול מתמשך בפעילות הקבוצה - הן על ידי גידול אורגני והן באמצעות מיזוגים ורכישות"

קבוצת SRL הכריזה היום (ג') על שורת מינויים חדשים בצוות ההנהלה הבכיר של הקבוצה. במסגרת זו, מונה רוני אנצ'ל לתפקיד מנכ"ל הקבוצה ולצידו מונו עמוס מגור לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חברת המוצרים ורונן ענבר לתפקיד סמנכ"ל חטיבת ה-Professional Services.

אנצ'ל הוא בעל למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום ה-IT, רובן בתפקידי ניהול בכירים בחברות כגון טכם (כיום נס טכנולוגיות), SPL, עידור, טסנת ואמן מחשבים. בתפקידו האחרון הקים וניהל אנצ'ל את חטיבת תהילה באמן מחשבים, המעסיקה כ-70 תוכניתניות חרדיות. אנצ'ל אמר בעקבות המינוי, כי "SRL הציבה לעצמה כמטרה להעסיק את העובדים הטובים ביותר ולספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר".

עמוס מגור (53), שהתמנה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חברת המוצרים, ייסד וניהל את פעילות מוצרי התוכנה בטכם (היום NessPro) ובהמשך כיהן כמנכ"ל חברת SPL WorldGroup בישראל, סגן נשיא ב-SPL WorldGroup העולמית וסגן נשיא בחברות HyperRoll ואלדין. מגור ייסד וניהל בישראל פעילויות רבות בתחום מוצרי התוכנה, ביניהן ניתן למנות את CA, סייבייס, BMC ועוד.

רונן ענבר (40), שניהל עד כה את אגף תשתיות התוכנה והאינטגרציה בקבוצת SRL, והתמנה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת ה-Professional Services, הוא בעל 15 שנות ניסיון בתחום ניהול פיתוח התוכנה והאינטגרציה. קודם להצטרפותו לקבוצת SRL ניהל ענבר את פעילות האינטגרציה בחברת מיקרוסופט ישראל ולפני כן ניהל את הפיתוח העסקי למגזר הציבורי בחברה.

מייסדי ובעלי החברה, יעקב אנגר, דניאל ברונשוייג ומנחם שחף, מסרו, כי "מטרת המהלך הינה לבסס את מעמדה של קבוצת SRL כספקית מובילה בשוק האינטגרציה בישראל ולהצעיד אותה לקראת הצלחות עסקיות חדשות גם בתנאי השוק הקיימים כיום".

לדבריהם, "חברה אשר תדע להשקיע ולהיערך באופן מיטבי דווקא בעת הזו תוכל לתרגם את האתגרים הקיימים כיום לכלל הזדמנויות עסקיות מעשיות. אנו גאים בעובדה כי הצוות הניהולי שינווט מהלכים אלה הינו בעל רקורד ברור ומוכח של עשרות שנות ניסיון בשוק הטכנולוגיה בישראל ואין לנו ספק כי יעמוד באתגרים אלה בהצלחה מלאה. היעד העסקי המרכזי לשנים הקרובות הינו גידול מתמשך בפעילות הקבוצה – הן על ידי גידול אורגני והן באמצעות מיזוגים ורכישות של חברות או פעילויות משלימות לקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים