אינטל ישראל מוקירה

"אינטל (Intel) היא שותף בכיר מאוד שלנו כבר שנים רבות. הקשר בינינו מהווה דוגמה למה שקשר בין שותפים צריך להיות", כך אמר מאיר ניסנסון, יו"ר יבמ (IBM) ישראל, בכנס הבכירים של אינטל, שנערך השבוע. לדבריו, "קשר שכזה יכול להצליח רק אם שני הצדדים מחפשים מצב של Win-Win ולא מנסים להשיק תועלת על חשבון השני. אינטל הייתה ונותרה חברה משמעותית לעסקים שלנו. לשרתים המבוססים על מעבדי אינטל יש חלק גדול מאוד בהכנסות שלנו, כך שאין ספק שמדובר בקשר מאוד חשוב עבורנו".

במהלך האירוע קיבל ניסנסון אות הוקרה, לאור פעילותו רבת השנים בתעשיית ההיי-טק הישראלית. את המגן המיוחד העניקו לו סיני ברקת – ראש זרוע השיווק של אינטל בישראל, יוון וקפריסין, שגם הנחה את ערב הבכירים, ומולי אדן – נשיא אינטל ישראל, שהיה הדובר הראשי בו. ברקת אמר, כי "מאיר ניסנסון הוכיח יותר מכל אחד אחר, כי 'ג'נטלמניות' היא לא מילה גסה – גם בתחום העסקים".

בכנס השתתפו מאות בכירים מהתעשייה המקומית, וביניהם ריק קפלן – מנכ"ל יבמ ישראל, סיגל אלבוים – מנכ"ל לנובו (Lenovo) ישראל, נתי אברהמי – מנכ"ל קבוצת יעל, שלומי קווארטלר – מנכ"ל דל (Dell) ישראל, מנשה זילכה – מנכ"ל קרביץ, וטלי חלפון – מנהלת חטיבת המיחשוב האישי ב-HP ישראל.

מימין: מאיר ניסנסון, יו"ר יבמ ישראל; סיני ברקת, ראש זרוע השיווק של אינטל בישראל; ומולי אדן, נשיא אינטל ישראל

הזוכה השני באות הוקרה מטעם אינטל לרגל פעילותו בשוק ההיי-טק הישראלי, היה אילן ליפשיץ – מנכ"ל חטיבת האולטרה-סאונד ב-GE Healthcare ישראל. על ליפשיץ סיפר ברקת, כי "הוא יזם יחד איתנו את מרכז המצוינות ומוביל חדשנות בתחום הדימות. אנו בטוחים שמדובר במכשירים שישפיעו על איכות החיים – ואולי אף על תוחלת החיים – של מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם".

"אנחנו שותפים של אינטל כבר קרוב ל-20 שנה, והיא תמיד הייתה פתוחה וגילתה מוטיבציה גבוהה מאוד לשתף אותנו בטכנולוגיות החדשות ובמפת הדרכים שלה", אמר ליפשיץ בראיון קצר. "בלב כל מכשיר אולטרה-סאונד מתקדם מצוי כיום PC שמבוסס על מעבד של אינטל – ולא בכדי. היכולת לקבל מהם את המידע, עוזרת לנו להכין מפת דרכים משלנו עם יכולת לתכנן מערכות לפי ביצועים ותמחור גם יחד".

מימין: אילן ליפשיץ, מנכ"ל חטיבת האולטרה-סאונד ב-GE Healthcare ישראל; סיני ברקת, ראש זרוע השיווק של אינטל בישראל; ומולי אדן, נשיא אינטל ישראל

משתתף אחר בכנס היה מנכ"ל דל רוסיה, רענן ביבר – ששימש במשך 14 שנים כמנכ"ל דל ישראל. "מיומה הראשון, הימרה דל על אינטל", אמר ביבר. "גם כש-AMD עלתה, דל סמכה תמיד על אינטל. כששאלו אותנו למה, התשובה הייתה ברורה: כי עם אינטל יש עתיד, יש מפת דרכים ארוכה ויש שיתוף פעולה מאוד פורה. קצב הייצור ואיכות הייצור התאימו כמו כפפה ליד ל-דל ולשיטת ה-Built to Order שלנו, וזה בנוסף למנגנוני התמיכה והאסקלציה שהם סיפקו לנו לפי הצורך. גם כשהתחלנו לספק מחשבים עם מעבדי AMD, זה היה רק כדי לענות על דרישה צרכנית – אבל האסטרטגיה שלנו נותרה ברורה. למעשה, עד היום, 98% מהמחשבים שאנו מייצרים מבוססים על מעבדי אינטל, וזה מצביע על שיתוף פעולה חזק ומעורר הערכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים