מוזילה מפתחת דפדפן פיירפוקס למחשבי iPad

הדפדפן, המכונה ג'וניור, כולל אפשרות להציג אתרי אינטרנט בכל שטח המסך, ללא סרגלי כלים, על מנת להעניק "תחושה של מגזין" ● יש בו שני לחצנים: אחד משמאל, שמשמש לחזרה לאחור, ואחד מימין, שמציג רשימה של דפים אחרונים ואפשרות לחיפוש ● במצגת לא צוין מועד ההשקה המתוכנן של הדפדפן

הקץ לבדידות. מוזילה

מוזילה (Mozilla) מפתחת בימים אלה דפדפן חדש למחשבי iPad, שיתחרה בדפדפן ספארי (Safari), אותו משלבת אפל (Apple) במערכת ההפעלה של המחשב.

ממצגת וידיאו שפרסם צוות אסטרטגיית המוצר של מוזילה בסוף השבוע עולה, כי הגרסה החדשה של פיירפוקס (Firefox) למחשבי iPad מכונה ג'וניור (Junior). במצגת מבטיחים אנשי מוזילה, כי הגלישה בג'וניור "תהיה מהנה יותר, ארגונומית יותר ותציע חוויית שימוש חדשה לחלוטין".

"אנחנו רוצים להציע משהו חדש לחלוטין, להמציא את הדפדפן מחדש", אמר במצגת אלכס לימי, מנהל מוצר במוזילה. הוא כינה את הגלישה בספארי למחשבי iPad "חוויה איומה". בין השאר, יציע הדפדפן של מוזילה אפשרות להציג אתרי אינטרנט בכל שטח המסך, ללא סרגלי כלים, על מנת להעניק "תחושה של מגזין".

עוד צוין במצגת, כי בתחילה שקלו בצוות את האפשרות לבסס את כל הממשק על תנועות אצבע, אך בסוף החליטו לצייד את הדפדפן בשני לחצנים: אחד משמאל, שמשמש לחזרה לאחור, ואחד מימין, שמציג רשימה של דפים אחרונים ואפשרות לחיפוש. במצגת לא צוין מועד ההשקה המתוכנן של הדפדפן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים