שי און, מנכ"ל CA ישראל: "נמשיך לצמוח גם השנה בכ-10% – הן במכירות והן בכוח האדם"

"הסיבות לצמיחה הן הגידול וההרחבה הצפויים בפעילות שלנו במיחשוב ענן וב-SaaS, כמו גם הפנייה החדשה שלנו לארגונים בגודל בינוני", אמר און בראיון לאנשים ומחשבים לקראת הכנס השנתי של החברה ללקוחותיה ● לדבריו, "המנמ"רים נדרשים לספק שירותים טובים יותר תוך קיצוץ בתקציבים שלהם - מציאות שמכתיבה לעשות יותר בפחות והופכת את מיחשוב הענן לכורח"

"אני מעריך שנצמח השנה בכ-10%, הן בהיקף המכירות והן בהיקף כוח האדם", כך אמר שי און, מנכ"ל CA ישראל. לדבריו, הסיבות לצמיחה אותה הוא צופה הן "הגידול וההרחבה הצפויים בפעילות שלנו במיחשוב ענן ובתוכנה כשירות (SaaS), כמו גם הפנייה החדשה שלנו לארגונים בגודל בינוני".

און התראיין לאנשים ומחשבים לקראת הכנס השנתי שעורכת החברה ללקוחותיה. דובר המפתח בכנס יהיה ויליאם (ביל) מק'קרקן, נשיא CA העולמית, שמגיע לישראל זו הפעם השלישית.

לדברי און, "המנמ"רים מרוכזים כיום ברתימת ה-IT ליצירת ערך עסקי גדול יותר לארגון שלהם. הסיבה לכך היא שהם נדרשים לספק שירותים טובים יותר תוך קיצוץ בתקציבים שלהם. המציאות הזו, שמכתיבה לעשות יותר בפחות, הופכת את מיחשוב הענן לכורח".

"המנמ"רים מבינים את התועלות הנובעות מקבלת שירותי IT באופן ממוכן", הוסיף. "בין אם מדובר בתשתית או בתוכנה, ה-IT מסופק כיום כשירות. גם אם הארגון מספק את השירותים הללו באופן פנים-ארגוני וגם אם באופן חוץ-ארגוני, מנמ"רים נדרשים לאמץ פתרונות ניהול בתחומי התכנון, המיכון ואבטחת המידע, שיאפשרו להם לספק את השירות ולהשיג תוצאות עסקיות טובות יותר. מהיכן יסופק השירות וכיצד הוא יסופק? אלה הם פרטים קטנים בתמונה הגדולה, שבה המנמ"ר יעביר עוד ועוד תחומים לאספקה כשירות. המיקום שבו מאוחסן השירות – בחוץ או בפנים – הופך ללא רלוונטי. כך, המנמ"רים יוכלו להתרכז בצרכי הארגון ובדרישות המשתמשים, ולא בתשתיות".

פנייה ל-SME
און ציין, כי CA העולמית החליטה החלטה אסטרטגית לפיה, לצד הפעילות רבת השנים מול ארגוני אנטרפרייז, היא תפנה לפלח השוק של ארגוני הביניים. "אנחנו מציעים לו מערך פתרונות המוכוון לצרכים שלו, ובהתאם – גם לתקציבי ה-IT הצנועים יותר שלו", אמר. לדבריו, "יש לנו מוצרים רזים וזריזים המיועדים לקהל זה, על בסיס רכישת נימסופט (Nimsoft), המהווה מערכת שליטה ובקרה (שו"ב), ניטור היישומים וניהול השירות – כל זאת על גבי פלטפורמה מודרנית, עם הטמעה מהירה ועלויות פחותות".

החברה, אמר און, מקדמת את נושא ה-SaaS "בעיקר בקרב ארגונים בינוניים וקטנים, כאלה שלא השקיעו הון רב בתשתיות ה-IT שלהם, בהיבטי נדל"ן, ציוד וכוח אדם". תחום פעילות נוסף אותו און ציין הוא שירותים מנוהלים לספקים (Managed Service Provider), "יחד עם שותפינו העסקיים, נס ישראל ומלם מערכות מקבוצת מלם-תים, שמציעים את מוצרי CA כתוכנה כשירות, ענן במיקור חוץ ללקוחותיהם".

תחום פעילות חדש של החברה הוא ניהול האנרגיה במרכזי המיחשוב. "עלות האנרגיה עולה כל הזמן, יש לארגונים תלות מוחלטת בחשמל, זהו נושא בטבורו של עולם בכלל ובעולם ה-IT בפרט", אמר און. "לכן, CA נכנסה לתחום ה-DCIM (ר"ת Data center infrastructure management – ניהול התשתיות של מרכזי המיחשוב). מעבר לניהול תשתיות ה-IT אנחנו מבינים ורוצים להנחיל הבנה זו ללקוחות, כי נדרש לנהל באופן חכם את האנרגיה בדטה סנטר ובתחנות הקצה, כל זאת בהתאם לרגולציה, לרבות מדידת האנרגיה, ניהול מיזוג האוויר והתאורה, ולאחר מכן לחבר בין ניהול האנרגיה לניהול ה-IT. בניהול נכון, ניתן לצמצם את צריכת האנרגיה ב-20%-25% בשנה".

הוא הסביר, כי "הטיפול בנושא צריכת האנרגיה הביא לכך שאנחנו מנהלים כיום דיאלוג עם גורמים בנוסף למנמ"רים, דוגמת מנהלי התפעול וסמנכ"לי הכספים בארגונים. אלה גורמים שהופכים להיות קריטיים בכל נושאי ההתייעלות והחיסכון בארגון".

און סיכם באמרו, כי "לצד הפעילות המסורתית שלנו בעולם ניהול תשתיות המיחשוב יש לנו כמה שדות פעילות חדשים שאותם אנחנו מוסיפים למערך היכולות שלנו: ניהול שירותים וירטואליים של שירותי IT, יישומים לניהול השירותים, ניהול צריכת האנרגיה והיצע מיחשוב ענן ותוכנה כשירות לארגוני ביניים ולספקי שירותים".

מתעניינים בחדשנות? הירשמו ל-CA Expo, הכנס השנתי של CA ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים