מג'יק השיקה תמיכה לפלטפורמות iOS ואנדרואיד

על פי החברה, הפלטפורמה מאפשרת פיתוח יישומים ארגוניים מורכבים במאמץ פיתוח אחד הן עבור צד הלקוח והן עבור צד השרת ● ניתן לפתח באמצעותה יישומים ניידים בשלוש השיטות העיקריות המקובלות כיום: מערכות טבעיות, מערכות מבוססות דפדפן ומערכות בנות כלאיים ● iOS ואנדרואיד מצטרפות לחלונות מובייל ולבלקברי, שהפלטפורמה של מג'יק כבר תומכת בהן

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות.

מג'יק תעשיות תוכנה הודיעה, כי uniPaaS , פלטפורמת הפיתוח ליישומים ארגוניים ניידים שלה, תומכת מעתה גם באנדרואיד (Android) וב-iOS. זאת, בנוסף על התמיכה הקיימת שלה בבלקברי (Blackberry) ובחלונות מובייל (Windows Mobile).

על פי החברה, הפלטפורמה מאפשרת פיתוח יישומים ארגוניים מורכבים לכל הפלטפורמות המרכזיות, במאמץ פיתוח אחד הן עבור צד הלקוח והן עבור צד השרת. באמצעות הפלטפורמה של מג'יק ניתן לפתח יישומים ניידים בשלוש השיטות העיקריות המקובלות כיום: מערכות טבעיות (Native), מערכות מבוססות דפדפן ומערכות בנות כלאיים.

לדברי גיא ברנשטיין, מנכ"ל החברה, "הצמיחה המהירה של שוק הניידות הארגוני מהווה הזדמנות גדולה עבורנו בפרט ועבור תעשיית התוכנה בכלל. הטכנולוגיה החכמה של מג'יק מאפשרת לנו להציע פיתרון מקיף ליישומים בעלי ממשק עשיר, גם עבור פלטפורמות iOS ואנדרואיד הפופולאריות. הפלטפורמה של מג'יק מאפשרת אינטגרציה מהירה וחסכונית של יישומים ארגוניים, בעזרת חיבורים ייעודיים למערכות מידע ארגוניות קיימות, כגון אלה של יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft) סאפ (SAP), גוגל (Google) ו-Salesforce.com".

כך, אמר ברנשטיין, "ארגונים ובתי תוכנה רבים בעולם כבר משתמשים בהצלחה בפלטפורמת פיתוח היישומים הארגוניים לניידים שלנו ומפתחים יישומים שרצים באופן טבעי על גבי אנדרואיד ו-iOS. לקוח שכזה הוא Sage השוויצרי – ספק של תוכנה המעניקה פתרונות פיננסיים עבור מנהלי תיקים, ברוקרים, סוחרים ואנשי מקצוע פיננסיים אחרים. הפתרון של מג'יק נתן להם את הגמישות לה הם זקוקים עבור פיתוח מהיר וקל לכל הפלטפורמות הניידות. יישום הטכנולוגיה של מג'יק מאפשר להם לשפר באופן משמעותי את איכות המוצרים שלהם, ולספק ערך רב יותר ללקוחות הזקוקים לגישה ניידת מהירה, אמינה ומאובטחת למערכות הפיננסיות שלהם. לקוח נוסף הוא Dove Tree Canyon – ספק אמריקני של מערכות לוגיסטיות. הגמישות של uniPaaS מאפשרת להם לפתח פתרונות מלאים המותאמים אישית למשתמש הקצה שלהם במהירות המרבית ובמשאבים מינימליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים