HASEE הסינית תתחיל למכור מחשבים אישיים בארץ

החברה, שנחשבת לאחת מיצרניות המחשבים האישיים הגדולות בסין, חתמה על חוזה ייצוג בלעדי עם אלקטרה מוצרי צריכה ● בשלב הראשון היא תשווק בארץ מחשבים ניידים בלבד, ובהמשך יתווספו להם גם דגמים שולחניים ● יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אנו צופים, כי HASEE תמצב את עצמה בחמישייה הפותחת של מותגי המחשבים הניידים בישראל"

יצרנית המחשבים האישיים הסינית HASEE, תתחיל למכור בקרוב את מחשביה בארץ. בתחילה ישווקו לישראל מספר דגמים של מחשבים ניידים בלבד, אך בהמשך אמורים להגיע גם דגמים שולחניים. החברה חתמה על חוזה ייצוג בלעדי עם אלקטרה מוצרי צריכה.

HASEE, שהוקמה ב-1995, נחשבת לאחת מיצרניות המחשבים האישיים הגדולות בסין, והיא ממוקמת בשנג'ן – אחד ממרכזי ההיי-טק הגדולים במדינה – שם פועלת החברה מפארק תעשייתי שלם שנמצא בבעלותה. HASEE, שהיקף המכירות שלה מוערך ביותר מ-300 מליון דולרים בשנה, מעסיקה למעלה מ-3,000 עובדים, ומתפעלת מחלקת מחר ופיתוח משלה. היא מייצרת מחשבים בכל התחומים האפשריים: מחשבים ניידים "רגילים", נטבוקים, מחשבים שולחניים וגם מחשבי All-in-One המבוססים על מסכי LCD. מעבר לייצור מחשבים תחת שם המותג שלה, מייצרת HASEE גם מחשבי OEM עבור חברות מותג אחרות. יכולת הייצור שלה מגיעה לכמה מיליוני יחידות בשנה, והיקף הייצוא שלה מסתכם בכ-12% מהייצור.

חתימת החוזה עם HASEE מהווה את ההשקעה הגדולה השלישית של אלקטרה מוצרי צריכה בתחום המיחשוב האישי בארץ. לפני כשנה וחצי רכשה החברה את פעילותה של גלקסי, וקצת לפני כן רכשה את תגה-מגם (שאמורה לשנות את שמה בקרוב ל-"אלקטרה מחשבים").

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, התייחס לקבלת הזיכיון: "מדובר במהלך אסטרטגי המהווה צעד נוסף שנועד לבסס את מעמדה של אלקטרה כחברה מובילה בתחום המחשבים בישראל. אנו צופים, כי בחודשים הקרובים המותג HASEE ימצב את עצמו בחמישייה הפותחת של מותגי המחשבים הניידים בישראל".

זו לא הפעם הראשונה שמותג סיני גדול מנסה להיכנס לתחום המיחשוב בארץ, מעבר ללנובו, שחדרה לשוק לאחר שרכשה את הפעילות של יבמ. החברה הקודמת, Haier, לא ממש השאירה חותם על שוק המיחשוב המקומי, אבל במקרה שלה מדובר רק באחד מתחומי הפעילות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים