30 שנות אלעד

קבוצת אלעד ציינה באחרונה 30 שנות פעילות וצמיחה באירוע חגיגי במרכז הירידים, בהנחייתו של הבדרן גורי אלפי ובהשתתפות 1,500 אורחים. באי האירוע נהנו מקטעי סטנד-אפ וריקוד, וכן מהופעה מוסיקלית של להקת ווקה פיפל. שלמה טירן, מייסד קבוצת אלעד, אשר חגג יום הולדת 75, סיפר על ראשית דרכה של אלעד והדרך שהיא עשתה משני יזמים ל-800 עובדים כיום. יואש טרוקמן, יו"ר אלעד, חשף את מיתוגה החדש של החברה שעוצב ברוח צעירה ויצירתית. רון לינדר, המנכ"ל, פירט על יתרונותיה של קבוצת אלעד כיום.

באירוע נצפו עובדי החברה ובני זוגם, וכן שותפים ולקוחות ואורחים מבכירי ענף מערכות המידע בארץ. בין הנוכחים: איציק מלאך, המשנה למנכ"ל בנק לאומי; אמנון בק, מנכ"ל מת"ף – זרוע המיחשוב של הבינלאומי; עמירם שור, לשעבר יו"ר פורום בתי התוכנה; בן פסטרנק, מנכ"ל אמן; יוסי שלום, מנכ"ל אינטרסיסטמס ישראל; מיכאל טייר, משנה למנכ"ל בנק ירושלים ועד לא מזמן מנכ"ל אלעד; שלמה וקס, מנכ"ל איגוד תעשיות הטכנולוגיה והתוכנה; גדי דודיאן, מנמ"ר בנק יהב; ודב הלפרין, מנכ"ל HMS.

מימין: אלוף (מיל') אודי שני - מנכ"ל משרד הביטחון, ושלמה טירן - מייסד קבוצת אלעד

מימין: דני דיין - מי שייסד יחד את שלמה טירן את אלעד מערכות באפריל 1982 ולאחר מכן טירן קנה ממנו את חלקו. כיום דיין ידוע בזכות תפקידו כיו"ר מועצת יש"ע; ואמנון בק - מנכ"ל מת"ף, זרוע המיחשוב של הבנק הבינלאומי

מימין: רון לינדר - מנכ"ל אלעד, ויואש טרוקמן - יו"ר אלעד

מימין: נורית קלנר - סמנכ"ל משאבי אנוש באלעד, ודגן הלוי - מנהל חטיבת התוכנה באלעד

ותיקי הענף חוגגים עם שלמה טירן 30 שנות אלעד. מימין: ברוך גינדין - לשעבר מנכ"ל גרטנר, עמירם שור - מייסד מ.ל.ל, ושמעון בוקשפן - מזכיר אמצ"י (ארגון משתמשי ציוד יבמ)

מימין: מיכאל טייר - לשעבר מנכ"ל אלעד מערכות והיום משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המשאבים בבנק ירושלים, ושלמה וקס - מנכ"ל איגוד תעשיות הטכנולוגיה והתוכנה

גורי אלפי, מנחה הערב, דואג לבדר את הקהל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים