ריטליקס פתחה את השנה עם זינוק של 42% ברווח הנקי
החברה הרוויחה ברבעון הראשון של 2012 קרוב ל-3.5 מיליון דולרים ● ההכנסות הרבעוניות שלה צמחו ב-21% ל-66 מיליון דולרים ● הסיבה לעלייה התלולה ברווח הנקי של ריטליקס נעוצה בעובדה שהיא רשמה במהלך הרבעון הכנסות מימוניות בסך של 647 אלף דולרים לעומת הוצאות מימוניות בסך של 278 אלף דולרים ברבעון הראשון אשתקד
בעלי המניות של ריטליקס יכולים לחייך: החברה פתחה את 2012 עם עליות בולטות – בהכנסות, ברווח הנקי הכולל וברווח הנקי המיועד להם.
מהתוצאות שפרסמה החברה לרבעון הראשון של השנה עולה, כי ההכנסות שלה צמחו במהלכו ב-21.32% ל-65.66 מיליון דולרים לעומת 54.12 מיליון וכי הרווח הנקי שלה על פי GAAP זינק ב-42.18% ל-3.43 מיליון דולרים בהשוואה ל-2.41 מיליון ברבעון הראשון של 2011. הרווח הנקי לבעלי המניות גדל ב-46.22% ל-3.31 מיליון דולרים אל מול 2.26 מיליון. הרווח הנקי למנייה על פי GAAP צמח ב-55.55% ל-0.13 דולרים לעומת 0.09 דולרים.
אחת הסיבות לעלייה הגדולה ברווח הנקי נעוצה בעובדה שריטליקס רשמה במהלך הרבעון הכנסות מימוניות בסך של 647 אלף דולרים לעומת הוצאות מימוניות בסך של 278 אלף דולרים ברבעון הראשון אשתקד.
מהנתונים של סעיפי ההכנסות האחרים עולה, כי ריטליקס שלשלה לקופתה במהלך הרבעון 14.62 מיליון דולרים ממכירות מוצרים – גידול של 28.42% בהשוואה ל-11.38 מיליון – וכי ההכנסות שלה ממכירת שירותים עלו ברבעון ב-19.43% ל-51.05 מיליון דולרים אל מול 42.74 מיליון.
הרווח הנקי שרשמה ריטליקס שלא על פי GAAP זינק ב-49.7% ל-4.96 מיליון דולרים לעומת 3.31 מיליון. הרווח הנקי למנייה לפי חישוב זה GAAP צמח ב-53.85% ועמד על 0.2 דולרים בהשוואה ל-0.13 דולרים.
עוד עולה מהדו"חות, כי ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו ברבעון ב-23.89% ל-38.27 מיליון דולרים לעומת 31.25 מיליון. הרווח הגולמי של החברה עלה ב-19.78% ל-27.39 מיליון דולרים בהשוואה ל-22.87 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 41.72% אל מול 42.25%. ההוצאות התפעוליות של החברה צמחו ב-21.07% ל-23.53 מיליון דולרים לעומת 19.44 מיליון. הרווח התפעולי על פי GAAP גדל ב-12.52% ל-3.86 מיליון דולרים בהשוואה ל-3.43 מיליון והרווח התפעולי שלא על פי GAAP זינק ב-29.64% ל-6.16 מיליון דולרים אל מול 4.75 מיליון.
שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס, אמר ש-"התחלנו את 2012 בצורה טובה. במהלך הרבעון הראשון של השנה השגנו תוצאות פיננסיות חזקות, המשכנו להוציא לפועל את האסטרטגיה שלנו ופעלנו להטמעת תוכנות ללקוחותינו. במהלך הרבעון התווספו לנו לקוחות ופרויקטים לרוחב תחומי הפעילות של החברה ברחבי העולם, כולל בסין ובשווקים מתעוררים אחרים".
תגובות
(0)