חיים גרון מונה למנכ"ל בפועל של משרד התקשורת במקום מרדכי מרדכי

המנכ"ל החדש כיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל בכיר להנדסה ורישוי במשרד ● על פי גרון, שתי המשימות הדחופות ביותר שעל הפרק הן השלמת המכרז למפעילי סלולר נוספים, והשלמת ההליכים לקראת מתן אפשרות למפעיל וירטואלי ● לדעתו, "לנושא ה-UMTS יש סיכוי גבוה יותר מאשר ל-WiMAX נייד, שעדיין לא תפס תאוצה ולא ביסס את עצמו כחלופה לשירותים סלולריים רגילים"

שר התקשורת, משה כחלון, מינה היום (א') את עו"ד חיים גרון לתפקיד המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת. גרון כיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל בכיר להנדסה ורישוי במשרד, וקודם לכן שימש במשך שנתיים כעו"ד במחלקה המשפטית של משרד התקשורת. בעברו הרחוק יותר מילא גרון מספר תפקידי ניהול והנדסה בענף ההיי-טק. השר כחלון ביקש להודות למנכ"ל המשרד היוצא, מרדכי מרדכי, על פעילותו הרבה למען הצלחת ענף התקשורת, ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון.

בשיחה עם אנשים ומחשבים, אמר המנכ"ל החדש, כי "עלינו להשלים את המכרז לתדרי UMTS למפעילי סלולר נוספים, וכן להשלים את ההליכים לקראת מתן אפשרות למפעיל וירטואלי (MVNO). אלה שתי המשימות הדחופות ביותר לתקופה הקרובה".

אין מספיק תחרות בתחום?
"אנחנו חושבים שצריך להכניס תחרות נוספת לתחום הסלולר. בהשוואה למדינות אחרות בעולם אנחנו במצב טוב, אך תמיד יש מקום לשיפור. וכאשר יש טכנולוגיות חדשות ותדרים פנויים, אין סיבה שהתדרים הללו ישבו במאגר של משרד התקשורת במקום לשמש חברות המעוניינות להגדיל את התחרות".

מה באשר ל-WiMAX, האם הוא מהווה חלופה לתקשורת הסלולרית?
"גם נושא ה-WiMAX עומד על הפרק. בכוונתנו להכין בזמן הקרוב את המכרזים הדרושים ל-WiMAX הנייד והנייח. עם זאת, על פי ההתפתחויות בעולם ועל פי ההתעניינות בארץ, עושה רושם, כי לנושא ה-UMTS יש סיכוי גבוה יותר מאשר ל- WiMAXנייד, שעדיין לא תפס תאוצה ולא ביסס את עצמו כחלופה לשירותים סלולריים רגילים".

מה אתה יכול להגיד על קודמך בתפקיד, מרדכי מרדכי?
"למרות שלא הגיע מענף התקשורת, והיה חף מכל ניסיון בתחום המורכב הזה, הוא בהחלט נכנס לעובי הקורה, למד את הנושאים, קיבל החלטות טובות, גייס עובדים טובים ותרם תרומה ממשית. הוא גם הוכיח יכולת ניהולית מעולה במשרד וכולנו נהנינו לעבוד איתו. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    מתאים בכל קנה מידה - עלה והצלח. איציק ל.

אירועים קרובים