One1 העלתה לאוויר מערכת ERP שלה ברשת מלונות ישרוטל; ההיקף – 2 מיליון שקלים

מערכת ה-ERP משרתת כ-150 משתמשים המפעילים את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של הרשת, לרבות הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, קופות, תמחיר, רכש, ניהול מחסנים ועוד ● אורי דוביצקי, משנה לסמנכ"ל הכספים בישרוטל: "הפרויקט לווה בארגון מחדש של הקבוצה בהיבטים הפיננסי והלוגיסטי בקבוצת ישרוטל, תוך כדי שינוי תהליכי עבודה באגפי הרכש והכספים ובלוח זמנים צפוף"

One1ERP מקבוצת One1 העלתה לאוויר מערכת ERP פרי פיתוחה ברשת מלונות ישרוטל. הפרויקט החל לפני שנה וחצי ועלה לאוויר בימים אלה. היקף הפרויקט עומד על שני מיליון שקלים. לצד הפיתוח וההטמעה, הפרויקט כולל גם שבע שנות תפעול ותחזוקה.

מערכת ה-ERP משרתת כ-150 משתמשים המפעילים את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של הרשת, לרבות הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, קופות, תמחיר, רכש, ניהול מחסנים ועוד. המערכת נפרסה ב-15 בתי מלון בפריסה ארצית: אילת, ים המלח, הכרמל, תל אביב ומצפה רמון. המערכת צפויה להיות מותקנת גם במלונות החדשים שישרוטל מקימה בימים אלו: רויאל ביץ' תל אביב, ובמלון החדש כרמים בקרית ענבים. עינב מערכות מידע, המנהלת את מערך ה-IT של ישרוטל, וחברת הייעוץ סקר, שימשו כקבלני משנה בפרויקט.

לדברי אורי דוביצקי, משנה לסמנכ"ל הכספים בישרוטל, "הפרויקט לווה בארגון מחדש של הקבוצה בהיבטים הפיננסי והלוגיסטי בקבוצת ישרוטל, תוך כדי שינוי תהליכי עבודה באגפי הרכש והכספים ובלוח זמנים צפוף".

אלברט אלמלם, סמנכ"ל הפרויקטים One1ERP, ציין כי "האתגרים שעמדו לפנינו היו הפריסה הארצית הרחבה, פרויקט הסבות מורכב ממערכת קודמת ופיתוחים יעודים ייחודים שבוצעו על מנת לתמוך בצורכי מיחשוב לוגיסטיים ופיננסיים ייחודיים של רשת המלונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים