ראסל ארץ, סגן יו"ר CA וממייסדיה: "למנמ"רים יש יותר בעיות היום – וזו הזדמנות עבורנו"

ארץ הגיע לישראל במטרה לפגוש לקוחות עסקיים, וכדי לבחון רכישות פוטנציאליות של חברות מקומיות ● "אין לנו יעד מועדף לרכישה, זו יכולה להיות חברת סטארט-אפ קטנה בתחילת דרכה, או חברה שכבר פעילה בשוק" ● בנוגע לצרימות בסניף הישראלי, אמר ארץ: "שי און, המנכ"ל החדש של הסניף, מגלם את מה שאנו רוצים – שילוב של ראייה עסקית, יכולת מכירה והבנה טכנולוגית"

"למנמ"רים יש היום הרבה צרות, שעבורנו הן בבחינת הזדמנות פז. הם צריכים לתת יותר בפחות; מערכי ה-IT שלהם מסובכים; הם נכנסים לתחומי הווירטואליזציה וענן המיחשוב; כל זה יוצר בעבורם סיבוכיות שהולכת וגדלה במערכי המיחשוב הארגוניים, ומה שיותר מסובך למנמ"ר – יותר טוב ל-CA". את הדברים הללו אמר היום (א') לאנשים ומחשבים ראסל ארץ, סגן יושב ראש הדירקטוריון של CA ואחד ממייסדי החברה, בעת ביקורו בישראל. ארץ, מבכירי החברה מאז היווסדה, היה מעורב בשערוריות הפיננסיות שליוו את CA בתחילת העשור, ואשר הביאו לשליחתו של מנכ"ל החברה, סנג'איי קומאר, ל-12 שנים לכלא.

ארץ הגיע לישראל כשהוא מלווה בג'ייקוב לאם, סגן נשיא בכיר בחברה לתחומי אסטרטגיה ופיתוח – שם קוד ל-"רכישות ומיזוגים". השניים שומרים באופן קבוע על "פני פוקר", והם מסרבים לומר איזו חברה רכשה CA או האם היא נמצאת במגעים מתקדמים כלשהם עם אחת מהחברות הישראליות.

מדוע באת ארצה?
"הגעתי לישראל כדי לראות כיצד מרכז הפיתוח שלנו עובד, לאור רכישת יוריקיפאי על ידינו לפני כמה חודשים. בנוסף, אני מעוניין לפגוש לקוחות ושותפים עסקיים, ולבחון על מסך המכ"ם שלנו רכישות פוטנציאליות. הרכישה חייבת להיות מותאמת לאסטרטגיית פישוט הניהול של מערך ה-IT, חזון בו אנו דוגלים כבר שנים. אין לנו יעד מועדף לרכישה, זו יכולה להיות חברת סטארט-אפ קטנה בתחילת דרכה, או חברה שכבר פעילה בשוק. זה יכול להיות בכל תחומי הפעילות שלנו: ניהול תשתיות, אבטחת מידע, מימוש רגולציות ונהלים, GRC.

ל-CA יש כסף מזומן – והרבה. ברור שהשנה נדרש לממש מזומן זה ולהמירו ברכישת חברות. לא מדובר בהכרח בחברות זולות, כי חברות טובות הן יקרות גם היום. לפני חמש שנים ערכנו רכישות בשווי 2 מיליארד דולרים בשנה, ולאחר מכן 'נחנו' בתחום. כעת, אנו שוב במגרש המשחקים של המיזוגים והרכישות. המטרה היא להשלים פערים בתחומי הפעילות שלנו, אבל איננו שוללים לרכוש חברות שפועלות בצמוד לנו. בנוסף, ברור שנישאר בתחום התשתיות ולא ניכנס לעולם היישומים".

מה לגבי המתחרות?
"HP, BMC ואחרות הן חברות טובות. לכל אחת מהן יש חולשות, כמו גם לנו. אנו מודעים לפערים שיש להן כמו גם לחוזקות שלהן. היתרון המרכזי שלנו לעומת שחקנים אחרים בשוק, הוא שאנו מתמקדים בתוכנה ואין לנו יד ורגל בשירותים או בחומרה. אנו מספקים תוכנה על מנת לאבטח ולנהל תשתיות. לכן, אנו כה חזקים בקרב 4,000 ארגוני האנטרפרייז הגדולים בעולם, המצויים ברשימת פורצ'ן 5,000".

איפה נמצאת CA בשדות החדשים של וירטאוליזציה ומיחשוב ענן?
"אנו משתלבים בעולמות האלה היטב, כי ברור לנו שזה מה שמנמ"רים רוצים. יש לנו מוצרים שעובדים במתכונת לפי דרישה, ובעתיד נראה תוכנות של CA שמנהלות ומאבטחות על גבי הענן".

בסוף השבוע התפרסמו תוצאות הרבעוניות של החברה. כיצד אתם מתמודדים עם המשבר העולמי?
"תמהיל ההכנסות של החברה מורכב במחציתו מניהול תשתיות ומיינפריים, ובמחציתו השניה מכל השאר – אבטחת מידע, הלימה לרגולציות ונהלים ו-GRC. כבר לפני עשר שנים אנליסטים הבטיחו לנו שהמיינפריים מת. יבמ עשתה ועדיין עושה עבודה טובה בתחום, ולנו ב-CA נותר רק להודות לה על כך. אנו הספק השני בעולם בתחום המיינפריים.

בתחום השני אנו חווים גידול בגלל השוק המשתנה. עולם אבטחת המידע מייצר ללא הרף בעיות חדשות, ואנו נותנים להן מענה, בין השאר על ידי רכישת יוריקיפאי. אבטחת מידע היא מנוע צמיחה שלנו, כי ארגונים ממשיכים להשקיע בתחום זה למרות המשבר. מנגד, נראה יותר ויותר רגולציות, וזה ייצור עומס על המנמ"ר ועל מנהל האבטחה שתחתיו. ארגונים לא צורכים מספיק כלים שיממשו את הרגולציות, וזה עבורנו עוד מקור לצמיחה".

לאחרונה היו צרימות בסניף הישראלי.
"בחנו בקפידה את כישוריו של שי און, המנכ"ל החדש של הסניף. הוא מגלם בעבורנו את מה שאנו רוצים – שילוב של ראייה עסקית, יכולת מכירה והבנה טכנולוגית. לא אתייחס לעבר. לגבי העתיד – נגדיל את כמות כוח האדם במו"פ ובמכירות. אנו רואים בישראל מרכז אסטרטגי, שלא צפוי להיסגר, אלא לפרוח ולגדול".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נווו

    יותר הזדמנויות? מה עם עשרות ההזדמנויות שניתנו לכם בשנים האחרונות ומכרתם אשליות. נראה לי שגם לא מעט מהבעיות קשורות אליכם ...

אירועים קרובים