בוגרי 30 שנות אנשים ומחשבים ייפגשו בספארי

במסגרת אירועי חגיגות ה-30 לקבוצת אנשים ומחשבים, שיגיעו לשיא באירוע המיוחד שייערך בספארי ברמת גן ב-11 במאי, יתקיים בין היתר מפגש בוגרי הקבוצה: העורכים, אנשי המדיה וכל אלו שלקחו חלק בפעילות התקשורתית של הקבוצה מאז 1981. חלק מאותם חלוצים תופסים כיום עמדות מפתח בעולם התקשורת והפרסום. עם זאת, כמות ה-"לשעברים" היא קטנה מאוד, שכן אנשי מקצוע רבים מאותו דור מייסדים, ממשיכים ללוות את הקבוצה עד היום.

הזוג הוותיק ביותר שעדיין פועל במסגרת אנשים ומחשבים, הוא כמובן פלי הנמר ורעייתו, דליה הקוסמת, שהקימו את הקבוצה לפני 30 שנה. אותם מלווים עד היום מיכל לידני – המעצבת הגרפית של העיתון (20 שנה) נטלי גבאי – סמנכ"לית האירועים (19 שנה), יהודה קונפורטס – העורך הראשי של הקבוצה (17 שנה), אילן ג'יבלי – סמנכ"ל הכספים (14 שנה), יוסי הטוני – סגן עורך העיתון (11 שנה), יניב פאר – מנהל המיחשוב (10 שנים), דנה פלד – מנהלת אירועי לקוחות (10 שנים), רפאל פוגל – מנהל תכנים ומדיה (10 שנים), אור יעקב – עורך DailyMaily ופורטל החדשות (7 שנים) ועוד רבים שמוזכרים במאמר הפתיחה שכתב פלי הנמר לכבוד גיליון ה-30 המיוחד לאנשים ומחשבים.

בין ה-"לשעברים" שתוכלו לפגוש בספארי: דודי גולדמן, שערך את אנשים מחשבים בין השנים 1981 ל-1986, ואחר כך עבר לידיעות אחרונות ככתב לענייני מדע ומחשבים – תפקיד אותו הוא מבצע עד היום; גד שימרון – סופר, לימים איש מעריב, קול ישראל וגלי צה"ל; דוד גורדון, שערך בשנות ה-90' את המגזין PC מדיה, וכיום משמש כמנהל פיתוח עסקי באינטל (Intel); דן בילסקי, שערך את העיתון בין 1986 ל-1989, וכיום משמש כמנהל חדר החדשות של קול ישראל; איריס ויינשטיין, שעבדה בעבר באנשים ומחשבים וכיום היא בעליו של משרד יחסי הציבור קו ישיר; רני רוגל, מנהל השיווק הראשון של אנשים ומחשבים, ולימים בעלים ומנכ"ל של דורן תקשורת; משה אלון, שותף להקמת העיתון בימיו הראשונים ומנהלו המסחרי – לימים מייסד ומנכ"ל כלנית, המשמש כיום כיועץ עצמאי ומלווה חברות; אבנר פרנק, איש גלי צה"ל לשעבר, שממשיך לכתוב בכלי התקשורת של הקבוצה עד היום; משה מושקה שלו – שערך וניהל את המערכת במשך שנים רבות; ועוד רבים וטובים. בהזדמנות זו נזכיר גם את ניסו כהן ז"ל, שהיה מראשוני העורכים של אנשים ומחשבים ולימים הקים את משרד יחסי הציבור הוותיק בענף, כותרת.

גם הדור הצעיר יגיע לספארי: גיא גרימלנד – שערך את DailyMaily בין השנים 2005 ל-2007, עזב לטובת תפקיד ככתב בכיר בדה-מרקר, ובימים אלה נכנס לתפקידו החדש כדובר אינטל (Intel) ישראל. ואיך אפשר בלי נתן איכנבלט – מנהל הסטודיו של אנשים ומחשבים, שפרש אחרי 21 שנה, אך עדיין רואה באנשים ומחשבים בית חם, כמו רבים אחרים.

יש כמובן עוד רבים שלא הזכרנו – אבל אתם מוזמנים להזכיר לנו וכמובן לבוא לאירוע החגיגי בספארי.

צוות המערכת בשנת 1983, ברחוב מאנה 5 בתל אביב, ליד כיכר מסריק. המשרדים הושכרו מחברה בבעלותו של מר אברהמי, שלימים התברר שהוא אביו של נתי אברהמי (שהיה אז ילד) - מנכ"ל קבוצת יעל תוכנה. מי שמזהה את האנשים שבתמונה ויודע מה תפקידם כיום, מוזמן לשלוח מייל למערכת ולעדכן אותנו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים