Service Now מקימה סניף בישראל בראשו תעמוד לימור אפיק

בשלב הראשון, יהיה הסניף הישראלי של החברה אחראי על השוק המקומי, אולם אין זה מן הנמנע שבהמשך תורחב אחריותו למדינות נוספות ● Service Now התלבטה האם להקים סניף חדש בישראל, איטליה או ספרד, והחליטה על הקמתו בישראל בין היתר מאחר שרצתה שאפיק תנהל את הסניף

לימור אפיק, שעד לאחרונה הייתה סמנכ"לית המכירות הבינלאומיות של קוואליסיסטמס, מקימה את הסניף הישראלי של Service Now האמריקנית ומונתה למנכ"לית שלו – כך נודע לאנשים ומחשבים. בשלב הראשון, יהיה הסניף הישראלי של החברה אחראי על השוק המקומי, אולם אין זה מן הנמנע שבהמשך תורחב אחריותו למדינות נוספות.

אפיק קיבלה את ההצעה להקים את הסניף הישראלי ולנהל אותו באמצעות הודעה שנשלחה אליה ברשת החברתית לינקדין (LinkedIn) מקווין טומולטי, מנהל אזור EMEA ב-Service Now. בעבר היה טומולטי מנהל אזור ב-Mercury Interactive, שנרכשה על ידי HP, בתקופה בה אפיק ניהלה את הסניף הישראלי של החברה. היא אף שימשה בעבר כמנכ"לית חברת ההדרכה הטכנולוגית SmartIT מקבוצת יאנה גרופ.

במכתב ששלחה לחבריה הקרובים כתבה אפיק: "קיבלתי הצעה שאיני יכולה לסרב לה – לפתוח בארץ סניף של חברת Service Now. לשמחתי, עובדים בחברה רבים מחבריי במרקורי, והחלטתי להיענות לאתגר".

הרעיון להקים סניף של החברה בישראל נולד על רקע רצונה של החברה להתרחב באזור EMEA. לאנשים ומחשבים נודע, כי ב-Service Now התלבטו בין הקמת סניף בישראל, באיטליה או בספרד. אחת הסיבות שנבחרה ישראל היא רצונה של החברה שהסניף ינוהל על ידי אפיק.

Service Now, שבסיסה בסן דייגו, קליפורניה, מספקת מערכות לניהול יישומי IT Service Management. בין היתר, מתמקדת החברה ביישומי ITSM בענן, מטפלת בניהול תקלות ומספקת תמיכה בשירותי CMDB. מערכות ה-Software as a Service של החברה מיועדות לחברות המספקות תוכנות ניהול שירותי IT. יצוין, כי Service Now מספקת שירותים מבוססי ענן המאפשרים אוטומציה של פעילות ה-IT של הארגונים. השירותים כוללים סוויטת יישומים שנבנתה על פלטפורמה פרופרייטרי (שפותחה בטכנולוגיה ייחודית של החברה), שמאפשרת אוטומציה של תזרים הפעילות עסקית (Workflow) ומספקת אינטרגציה בין תהליכים עסקיים הקשורים זה לזה.

החברה נוסדה ב-2003 על ידי פרד לודי, שלפני כן שימש כ-CTO של חברת Peregrine Systems. אשתקד פרש לודי מתפקידו כמנכ"ל Service Now ומינה במקומו את פראנק סלוטמן. כיום אחראי לודי על פיתוח המוצרים בחברה.

החל מ-2007 רושמת Service Now תזרים מזומנים חיובי. להישג זה תרמה, בין השאר, הצטרפותן של חברות דוגמת TIAA-CREF, Staples ואינטל (Intel) לבסיס הלקוחות שלה.

כספקית יישומי ITSM מתחרה Service Now בענקיות דוגמת BMC ,Computer Associates, יבמ (IBM) ו-HP. החברה מספקת בנוסף פלטפורמה גנרית לפיתוח יישומים, ולכן מתחרה גם בספקי Saas\PaaS דוגמת Salesforce.com ו-Force.com.

בימים אלה מנסה Service Now לגייס כסף לצרכי התרחבות. בחודש שעבר היא הגישה תשקיף לרשות האמריקנית לניירות ערך לצורך הנפקה ראשונית, במסגרתה היא מתכוונת לגייס עד כ-150 מיליון דולרים.

יצוין, כי במארס 2010 חתמה Service Now על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Triad Technology Partners לאספקת שירותים למגזר הציבורי. במארס אשתקד הופיעה החברה ברשימת "הדבר הגדול הבא" של הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). הייתה זו השנה השנייה ברציפות בה הופיעה החברה ברשימה זו.

לימור אפיק אישרה את הידיעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן

    תודה על תרומתך האדירה לקואלי! המון בהצלחה בהמשך...

אירועים קרובים