נשיא ברדר העולמית: נכפיל את מחזור המכירות עד 2021 ל-12.1 מיליארד דולרים

עד 2015, התחייב הנשיא, טושיקאצו קויקי, תציג ברדר היפנית מחזור של 9.1 מיליארד דולרים ● קויקי אמר את הדברים במפגש עם עיתונאים מהמדיה האירופאית, שנערך בברלין ● בין היתר, סיפר קויקי על החידושים שתציג החברה בתקופה הקרובה, ובראשם מדפסת מהירה במיוחד, המסוגלת להדפיס 100 דפים בדקה

23/04/2012 15:47

לטושיקאצו (טרי) קויקי, נשיא ברדר (Brother) העולמית, יש יעד שאפתני במיוחד: הכפלת מחזור המכירות של החברה עד 2021 לכ-12.1 מיליארד דולרים – כך אמר במפגש עיתונאים ראשון מסוגו שערך למדיה האירופאית בברלין. קויקי תיאר את חוסנה הכלכלי של ברדר, לאור המצב הכלכלי בעולם, עם מחזור מכירות של 6.1 מיליארד דולרים (כ-502 מיליארד ין. היפנים מקפידים לציין המחזור ב-ינים בגלל תנודות שערי ההמרה לדולר). הוא קבע יעד של 9.1 מיליארד דולרים (750 מיליארד ין) כבר ב-2015 ויעד שאפתני לעוד כעשר שנים, כאמור, של 12.1 מיליארד דולרים (1,000 מיליארד ין). צמיחה זו הולמת, לדבריו, את הסיסמה שברדר בחרה בשנים האחרונות: "תמיד לצידך" ("At Your Side").

ברדר נוסדה ביפן לפני 104 שנה. את הסניף הראשון באירופה פתחה באירלנד, בשנת 1958. את הסניף הגרמני פתחה החברה לפני 50 שנה בדיוק, בהמבורג. מאז פועלת ברדר ישירות ב-44 מדינות ומבחר מוצריה נמכר במעל 100 מדינות ברחבי העולם. בארץ פועלת רשף פתרונות הדפסה, בניהולו של דני גבירץ, כמפיצה הבלעדית של ברדר ופועלת כ-ברדר ישראל. שרון שפר, מנהל הפרויקטים והפיתוח, ייצג את הסניף הישראלי במפגש.

אל קויקי, שהגיע למפגש ישירות מיפן, הצטרפו צוות בכירים מהמטה העולמי של ברדר ביפן ומנהלי תחומים מהסניפים באירופה. את המדיה ייצגו כ-200 עיתונאים ממגוון מדינות אירופה והמזרח התיכון. במפגש חשפה ברדר מוצרים חדשים, טכנולוגיות חדשות ואת התוכניות שלה ל-2012 ו-2013. הנשיא התמקד בהרצאתו בתחזית שוק ההדפסה ובאסטרטגיה של ברדר לחזרה לצמיחה, המבוססת על טכנולוגיות חדישות של יעילות, חדשנות והובלה בהתאמה לדרישות החיסכון באנרגיה בעולם.

בדבריו, הציג קויקי את התחומים השונים בהם ברדר עוסקת והחשיבה האסטרטגית בחיבור טכנולוגיות חדשות ללקוחות הליבה של החברה. "החברה עסקה עד היום בייצור של מדפסות A4 למגזרי ה-SOHO וה-SMB, ועתה היא משיקה מוצרים חדשים המותאמים לצרכי לקוחות האנטרפרייז", אמר קויקי. "כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות הארגוניים האלה ולענות לדרישות הטכנולוגיות והסביבתיות, תוך שמירה על מחירים ועלויות הגיוניות, פיתחה ברדר עד היום והטמיעה את הפתרונות של המוצרים הגדולים במחירים תחרותיים ביותר, וסיפקה ללקוחות מוצרים מתאימים יותר עם עלויות תפעול כלכליות ושמירה על קו טכנולוגי מתקדם".

טושיקאצו (טרי) קויקי, נשיא ברדר העולמית, פותח את מפגש העיתונאים בברלין. צילום: פלי הנמר

בנוסף, וכדי להרחיב את מעגל הלקוחות, השיקה ברדר את קו מוצרי המכונות המשולבות (מדפסת, סורק, מעתיקה פקס), לפורמט A3 – הייחודי לה בעולם. בהמשך צפויה ברדר להשיק מדפסת דיו במהירות של 100 דף לדקה – שיא מהירות עולמי. המדפסת המהירה מתאימה ללקוחות הדורשים פתרונות לכמות הדפסה גדולה, במהירות גבוהה, באיכות זהה ללייזר ולא פחות חשוב – בעלות כוללת נמוכה. כיוון שעולם המכשירים עובר לניידות, משיקה ברדר גם פתרונות הדפסה וסריקה ללקוחות הניידים, וכן עבודה במשולב באמצעות פיתוח תוכנה לוועידות וידיאו.

"ברדר מעניקה חשיבות רבה להזדמנות שווה בכל מדינות העולם, ולכן מקיימת שיתוף פעולה בתחום המסחר, הפיתוח והמחקר בכל רחבי הגלובוס", אמרי קויקי, "ולכן הקמנו שיתופי פעולה ושיתוף חברות מכל העולם כדי לענות לצרכי הלקוחות שלנו, וגם לשמירה על איכות הסביבה".

כריס מארשל, מנהל מכירות בכיר בברדר אירופה, סקר את שוק היעד של ההדפסות. לדבריו, 99% מהשוק מוגדרים כ-SMB ו-SOHO, ומתוכם 75% חייבים להדפיס מסמכים עבור לקוחותיהם. רובם (כ-80%) מעסיקים עובדים ניידים ומשקיעים משאבים רבים בייעול הניידות, על ידי השקעה ב-IT ובפתרונות ניידים. אבל, הדגיש מארשל, כ-45% מהם משקיעים מאמצים ניכרים גם בהפחתת עלויות ההדפסה, על ידי ניהול נכון יותר של משאבי ההדפסה, ומציאת פתרונות ניידים וכאלה שיהיו בעלי צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד.

ברדר, מוותיקות השוק – המפתחת פתרונות לתחום כבר 38 שנה, היא היחידה התומכת ומפתחת בפועל את כל טכנולוגיות ההדפסה – לייזר, LED, הזרקה וטרמי – ונותנת מענה מדויק לתחום, על ידי ייצור ושיווק מדפסות ומכשירים משולבים בכל הטכנולוגיות, כך ציין מארשל.

כריס מארשל, מנהל מכירות בכיר בברדר, מציג את ממשק BSI הייחודי לפתרונות משלימים. צילום: פלי הנמר

במהלך סקירתו את קו המוצרים, הדגיש מארשל את סדרת המדפסות החדשה ואת פיתוח הממשק הייחודי BSI (ר"ת Brother Solution Interface), המאפשר התממשקות של ספקי תוכנה למוצרי ברדר. "אנו לא מחכים שמישהו יפתח, אלא גם מפתחים בעצמנו פתרונות לדרישות. למשל, b-guard הוא פתרון ייחודי, הנותן מענה לאבטחת מידע, הדפסה וניטור חומרה בהיקף ארגוני מלא, עם המכשירים שלנו. ראוי לציין, כי לא הגבלנו את המוצר רק למדפסות ולמשולבות של ברדר, אלא אנו מאפשרים שימוש בתוכנה גם עם ציוד של יצרנים אחרים". לשם כך, אמר, ברדר מספקת רכיבי חומרה להשלמת השליטה והבקרה.

מדפסת הזרקת הדיו המהירה בעולם, שתהיה זמינה באירופה בעוד כשנה-שנתיים. צילום: פלי הנמר

מארשל סיכם באמרו, כי לקוחות SMB מדפיסים "חכם" יותר היום, ולכן החליטו בברדר להרחיב את התמיכה, ולספק להם גם פתרונות של לקוחות ארגוניים, המותאמים לצרכי לקוח ה-SMB ובמחיר שהוא יוכל להרשות לעצמו.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים