בלאט לפידות הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com בהרמוני; היקף הפרויקט: כחצי מיליון שקלים

מערכת ה-CRM תשמש כליבת הארגון בהיבטי המכירות, השיווק והשירות, ותספק מענה למערך המכירות של החברה בארה"ב ובאירופה ● המערכת צפויה לשמש כשלושים מעובדי החברה, ביניהם המנכ"ל, אנשי המכירות וסמנכ"לי מכירות וכספים ● משה זיברסקי, סמנכ"ל הכספים של הרמוני: "אנו מצפים להשיג התייעלות משמעותית בתהליך המכירות ותמיכה מערכתית, משלבי המכירה הראשוניים ועד סגירת העסקה"

בלאט לפידות יישומים ארגוניים הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com בהרמוני (harmon.ie). השלב הראשון של הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים בימים אלה, והשלב השני שלו יחל בעוד חודשיים ויסתיים במחצית השנייה של השנה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים.

הרמוני מספקת פתרונות תוכנה לקידום עסקים חברתיים, המשלבים פעילות עסקית וחברתית על ידי שיתוף מסמכים, רשתות חברתיות ארגוניות, תקשורת מאוחדת וכלים חברתיים אחרים בתוך חשבון הדואר האלקטרוני ותוכנות נוספות בהן העובדים משתמשים. מערכת ה-CRM המוטמעת תשמש כליבת הארגון בהיבטי המכירות, השיווק והשירות.

בשלב הראשון של הפרויקט, נבנתה המערכת לטובת אנשי המכירות והשיווק, ובוצעה הגירה של נתונים ממערכת ה-CRM הקודמת של מיקרוסופט (Microsoft), שהייתה בשימוש החברה. בשלב השני תבוצע הטמעה של מודול השירות והתמיכה של Salesforce. המערכת תשמש כשלושים מעובדי החברה.

מערכת ה-CRM תספק מענה למערך המכירות של החברה בארה"ב ובאירופה. זאת, בשילוב עם מערכת Marketo, המאפשרת ניהול ומיכון מלא של טיפוח הלידים מרגע יצירתם במחלקת השיווק, וסינון שלהם בדרכים שונות לפני הגעתם לאנשי המכירות. המשתמשים במערכת יהיו המנכ"ל, אנשי המכירות וסמנכ"לי מכירות וכספים.

משה זיברסקי, סמנכ"ל הכספים של הרמוני: "אנו מצפים להשיג התייעלות משמעותית בתהליך המכירות ותמיכה מערכתית, משלבי המכירה הראשוניים ועד סגירת העסקה. זאת, תוך ניהול הלידים וההזדמנויות שהחברה מקבלת מדי יום. מאחר שאנו ארגון שמבוזר במספר יבשות, חיפשנו פתרון במודל מיחשוב ענן".

עומרי צ'וסנק, מנהל המכירות של בלאט לפידות: "המערכת תומכת באופן דינמי בצרכים העסקיים של אנשי הרמוני. היתרון בשימוש במערכת ענן הוא, כי הארגון יכול להתפנות לעסוק בביזנס עצמו ולא בתשתיות. בסופו של הפרויקט הנהלת הרמוני תוכל לראות בכל רגע נתון תמונת 360 מעלות על כל לקוח. המערכת תתמוך בצורה מלאה בכל תהליכי הארגון: משלב המכירה, דרך תהליך ההטמעה ועד לשירות הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים