צפו: גוגל הדגימה קונספט למשקפי מציאות רבודה

הסרטון, שמהווה אישור ראשון של החברה להתעסקותה בנושא, ממחיש כיצד עשוי לפעול שירות כזה, במתכונת של שכבת מידע משלימה ● "מדובר בפרויקט ניסיוני במתכונת של Google X", מסבירים מהנדסים של גוגל, "אנו משתפים את המידע כדי לנהל עמכם דו שיח ולקבל משוב"

אחרי גל שמועות בנושא, הציגה סוף-סוף גוגל (Google) דגם להמחשת התפיסה שלה של משקפיים למציאות רבודה, ואף פרסמה סרטון שממחיש כיצד עשוי לפעול השירות, במתכונת של שכבת מידע משלימה.

תפיסת המציאות הרבודה מדברת על מעין שכבת-על של מידע גראפי, אשר משלימה את המראות שבמציאות. בדרך כלל מדובר בהקרנה של מידע על רקע התמונות שרואה המשתמש במציאות – דרך משקפיים, למשל. לטכנולוגיה יש כבר יישומים צבאיים ורפואיים, אך היא עדיין לא זכתה לתפוצה רחבה.

בדף מיוחד ברשת החברתית Google+, מעניקה החברה הצצה ראשונה לפרויקט של המשקפיים למציאות רבודה, וממחישה כיצד הם עשויות לפעול. "מדובר בפרויקט ניסיוני במתכונת של Google X", מסבירים המהנדסים של גוגל בבק פרביץ, סטיב לי וסבסטיאן תרון בהודעה שפרסמו ברשת Google+. "אנו משתפים את המידע כדי לנהל עמכם דו שיח ולקבל משוב".

ידיעות על המשקפיים למציאות רבודה שמפתחים גוגל פורסמו, כאמור, כבר בעבר, אך זו הפעם הראשונה שבה הן זוכות לאישור רשמי – ואף מככבות בסרטון שממחיש כיצד רואים דרכן דברים בשטח ומקבלים מידע משלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים