עופר שגב מונה לנשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות; שכי גרליץ ישמש כיו"ר

במסגרת תפקידו החדש, אותו יבצע במקביל לתפקידו כמנהל הכספים הראשי, יהיה אחראי שגב על ניהולה השוטף של החברה ● שגב: "על ידי התמקדות בפיתוח יכולות חדשות והמשך מצוינות תפעולית, נמשיך לייצר ערך רב ללקוחותינו" ● גרליץ: "עופר הוא המתאים והראוי ביותר להמשיך ולהוביל את נס קדימה"

נס טכנולוגיות הודיעה היום (ד') על שינויים בהנהלת החברה. עופר שגב, אשר שימש עד כה כמנהל הכספים הראשי של החברה, מונה לנשיא ומנכ"ל במקומו של שכי גרליץ, שישמש מעתה כיו"ר פעיל של הדירקטוריון. במסגרת תפקידו החדש, אותו יבצע במקביל לתפקידו כמנהל הכספים הראשי, יהיה אחראי שגב על ניהולה השוטף של החברה. גרליץ, מאידך, יעסוק בהתוויות האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה, לרבות מיזוגים ורכישות ופיתוח יוזמות חדשות אשר יתרמו להגדלת ערך החברה.

"בכוונתנו להמשיך את המומנטום החיובי בו נמצאת החברה על מנת לחזק עוד יותר את מעמדנו בעולם", מסר עופר שגב. "ההיכרות המעמיקה עם הצרכים העסקיים של לקוחותינו ואיכות השירותים שלנו מהווים בסיס איתן להמשך צמיחתנו. על ידי התמקדות בפיתוח יכולות חדשות והמשך מצוינות תפעולית, נמשיך לייצר ערך רב ללקוחותינו".

שכי גרליץ: "כיום ניצבת בפני נס הזדמנות פז להמשיך לצמוח ולהגדיל את יתרונותינו התחרותיים בשווקים בהם אנו פועלים. עופר היה מנהל הכספים הראשי מאז הצטרפותי לחברה והוא המתאים והראוי ביותר להמשיך ולהובילה קדימה. ביחד נפעל לתרגום האסטרטגיה של נס להצלחה עסקית. אני מאחל לעופר הצלחה רבה בתפקידו החדש".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורית

    תראו מי מוביל את החברה : אוסף אנשים שרק טובת האישית מענינית אותםאפי קוטק יואב ארמוני גיא דנצינג כולם אנשים קטנים שגונבים כסף מהעובדים

  2. אחד

    איך חברה טכנולוגית,שאמורה להיות מובילה, מלאה ברואי חשבון מנהלים ? ככה זה גם נראה. חשיבה מקובעת ולא מקצועית

  3. רמי

    חברה בקריסה, גם הלקוחות שלנו כבר עוברים למקומות אחרים.

אירועים קרובים