יוסי ארואסטי, מנהל המגזר הממשלתי-ציבורי בטלדור, פורש מתפקידו לאחר ארבע שנים

"החלטתי לפרוש כדי לפנות זמן לעשות לביתי, אחרי 25 שנות עבודה רציפות בצה"ל ובענף ה-IT", אמר ארואסטי ולאנשים ומחשבים, והסביר כי ברצונו למצות את הכישורים והיכולות שלו להגשמת חלומות בתחומי המוסיקה ואומנות הפיסול ● טרם מונה לו מחליף בטלדור

יוסי ארואסטי, מנהל המגזר הממשלתי-ציבורי בטלדור, הודיע אמש (ג') על פרישתו מהחברה. ארואסטי ניהל את המגזר בשנתיים האחרונות, לאחר ששימש במשך שנתיים כמנכ"ל החברה הבת, שילוב. טרם מונה לו מחליף.

"החלטתי על דעת עצמי לפרוש בשיאה של תקופה מוצלחת בפעילותי ובפעילות טלדור", אמר ארואסטי בשיחה עם אנשים ומחשבים. "זאת, כדי לפנות זמן לעשות לביתי, אחרי 25 שנות עבודה רציפות בצה"ל ובענף ה-IT. ברצוני למצות את הכישורים והיכולות שלי להגשמת חלומות בתחומי המוסיקה ואומנות הפיסול". הוא ציין, כי "עתה גם יהיה לי הרבה יותר פנאי להשקיע בפעילות ההתנדבות שלי בשלוש העמותות בהן אני פעיל. אני איש של אנשים שאוהב אנשים בכל מקום".

ארואסטי, סא"ל במילואים, ממשיך להתנדב עד היום לשירות מילואים באחת מיחידות העילית של חיל הקשר. הוא סיפר, כי פעילות המגזר הממשלתי-ציבורי בטלדור הגיעה לשיאים חדשים בתקופת כהונתו, ומהווה כיום כ-40% מסך כל ההכנסות של טלדור. "בתקופת כהונתי זכינו ב-20 מכרזים ממשלתיים-ציבוריים, חלקם אסטרטגיים ביותר. הבולטים שבהם היו מכרז תחזוקת הציוד ההיקפי של כל משרדי הממשלה והקמת עמדות המידע הממשלתיות".

ארואסטי ביקש להודות לכל עובדי טלדור והנהלת החברה על העבודה המשותפת ועל האמון שנתנו בו. הוא סיכם באומרו, כי הוא משוכנע שהחברה תמשיך לצמוח ולשגשג.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רינת נ

    יוסי יקירי , אתה נושא הדגל של החום האנושי בהתגלמותו . הלוואי שיהיו עוד כמוך : מנהל אהוב , אוהב אדם ובעל יושרה מקצועית , אמינות מקצוענות והכי חשוב חבר אמיתי . תמיד עוזר מסייע וקשוב לכל פנייה גם לספק גם ללקוח . אוהבת אותך מאד . רינת נחום

אירועים קרובים