תקלה התגלתה בשירותי Azure של מיקרוסופט בארצות הברית ובאירופה

אתמול (ד') אירעה תקלה במרכזי הנתונים שמהם מסופקים שירותי Azure של מיקרוסופט בצפון אירופה, צפון מרכז אמריקה ודרום מרכז אמריקה ● היא תוקנה לאחר כשמונה שעות, וממיקרוסופט נמסר, כי המאמצים לאיתור שורשי הבעיה נמשכים

תקלה התגלתה אתמול (ד') בשירותי הענן Windows Azure של מיקרוסופט (Microsoft). התקלה מיוחסת ל-"קשיי תזמון בפרוצדורות תוכנה אוטומטיות" והיא אירעה במרכזי הנתונים של מיקרוסופט בצפון אירופה, צפון מרכז אמריקה ודרום מרכז אמריקה. ככל הידוע, מפעילה מיקרוסופט מרכזי נתונים באירלנד, שיקגו וסן אנטוניו, והמשתמשים בכל שלושה האזורים הללו סבלו מקשיי גישה לשירותים אלה.

"התעבורה הנכנסת עלולה שלא להגיע לשירותי האירוח", הזהירו אנשי מיקרוסופט בלוח הפיקוד של השירותים בהודעה שפורסמה כאשר נתגלתה התקלה. לאחר כשמונה שעות נמסר ממיקרוסופט, כי השירות חודש למרבית המשתמשים, אך המאמצים לאיתור שורשי הבעיה עדיין נמשכים.

במיקרוסופט הסבירו שהתקלה אירעה בשעה שהמשתמשים בצפון אמריקה הגיעו למקומות העבודה והעומס על השרתים גבר. עם זאת, באירלנד אירעה התקלה בשעות לפני הצהריים, כך שהסבר זה אינו תקף לתקלה שהתגלתה בצפון אירופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים