אדובי השיקה גרסה של פוטושופ ל-iPad

הגרסה החדשה מגיעה עם גודל תמונה מרבי של 1,600x1,600 פיקסלים ועם חלק מהכלים שנכללים בגרסה השולחנית של פוטושופ ● המערכת מאפשרת להעלות תמונות שצולמו במצלמה של ה-iPad או כאלה שהועלו לפייסבוק ● בעלי חשבון שירותי הענן של אדובי יכולים להעביר קבצים בין כל הגרסאות של פוטושופ, ואפילו מעמודי חיפוש התמונות של גוגל

אדובי (Adobe) השיקה בתערוכת הסלולר העולמית Mobile World Congress גרסה של תוכנת פוטושופ טאצ' (Photoshop Touch) ל-iPad. ההשקה התקיימה לאור ציפיות רבות לגרסה הייעודית הזאת ולאחר שבנובמבר 2011 שחררה החברה את גרסת הטאצ' לסביבות האנדרואיד (Android). עם זאת, היישום, שעולה 9.99 דולרים, מתאים רק ל-iPad 2, מאחר שניתן להשתמש בו רק עם גרסה 5.0 ומעלה של מערכת ההפעלה iOS.

הפוטושופ טאצ' הוא היישום המוביל ברשימה ארוכה למדי של יישומים עליהם הכריזה אדובי באוקטובר האחרון עבור סביבות אנדרואיד ו-iOS. אמנם, לא ניתן לפתוח בו קבצים שנוצרו באמצעות גרסת הפוטושופ השולחנית, אולם הגרסה השולחנית יכולה לפתוח קבצים אותם מייצרים בטאצ'.

גודל התמונה המרבי עליו ניתן לעבוד בגרסה החדשה הוא 1,600×1,600 פיקסלים. יצוין, כי לא כל הכלים הזמינים בגרסה השולחנית מוצעים גם בזו המיועדת ל-iPad, אולם בין הכלים שכן נכללים בה ניתן למצוא שכבות (Layers), צלליות (Drop Shadows) ומערך נרחב של מסננים ואפקטים.

המערכת מאפשרת להעלות תמונות שצולמו במצלמה של ה-iPad לעיבוד בגרסה החדשה. כמו כן, ניתן לייבא באמצעותה תמונות מפייסבוק (Facebook) ובעלי חשבון שירותי הענן של אדובי, Creative Cloud, יכולים להעביר קבצים בין כל הגרסאות של פוטושופ, ואפילו מעמודי חיפוש התמונות של גוגל (Google).

ניתן להוריד את היישום כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים