יעל תקים מערכת ניידות מספרים עבור אלון סלולר; ההיקף: מיליון שקלים

מערכת ה-NPG של יעל תוכנה תאפשר לאלון סלולר לנייד אליה לקוחות שיהיו מעוניינים לשמור על מספר הסלולר שלהם ● כמו כן תספק המערכת שליטה מלאה על תהליכי הניוד, כולל קישוריות למערכות הפנים-ארגוניות של מפעיל התקשורת, כגון מערכות ההנדסה, ה-CRM והבילינג ● אריאל שרייבר, מנכ"ל אלון סלולר: "הטמעת המערכת תאפשר לנו להבטיח ללקוחותינו החדשים מעבר קל, יעיל ונוח אלינו"

יעל תוכנה תקים מערכת ניידות מספרים עבור חברת ה-MVNO אלון סלולר. הפרויקט החל באחרונה וצפוי להסתיים ברבעון הראשון השנה. היקף הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

אלון סלולר היא חברה מקבוצת אלון אחזקות, אשר תחל בקרוב בפעילותה כמפעילה וירטואלית. מערכת ה-NPG (ר"ת Numbers Portability Gateway) של יעל תוכנה תאפשר לאלון סלולר לנייד אליה לקוחות שיהיו מעוניינים לשמור על מספר הסלולר שלהם. המערכת תספק שליטה מלאה על תהליכי הניוד, כולל קישוריות למערכות הפנים-ארגוניות של מפעיל התקשורת, כגון מערכות ההנדסה, ה-CRM והבילינג.

המערכת מבוססת על טכנולוגית טיבקו אשר הוטמעה כבר על ידי יעל תוכנה ברוב חברות התקשורת בשוק, דוגמת פרטנר, פלאפון, בזק, וסמייל-012.

אלון סלולר קיבלה רישיון לפעול כמפעילה וירטואלית במרץ 2011, ותשיק את שירותיה בסוף השנה הנוכחית. החברה תשתמש ברשת של פרטנר, אך בכוונתה לפעול במודל של Full MVNO, כלומר חברת הסלולר תאפשר לאלון סלולר להעביר את השיחות והמידע תוך שימוש באנטנות שלה, אך כל שאר תשתית התקשורת, המכירות, השיווק והתמיכה – יהיו בבעלות אלון סלולר עצמה.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל אלון סלולר, "אנחנו נמצאים כעת בשלבים האחרונים של הקמת החברה. הטמעת המערכת תאפשר לנו להבטיח ללקוחותינו החדשים מעבר קל, יעיל ונוח אלינו. זאת, ללא צורך בשינוי מספר הטלפון הקיים".

ואדים חשנסקי, CTO חטיבת פיתרונות התוכנה ביעל תוכנה, אמר כי "פתרון הניידות שהוטמע הוא גמיש ונותן מענה מלא לצרכים העסקיים של הלקוח. הוא הוכיח עצמו בעבר בקרב מפעילי התקשורת המרכזיים בשוק, וימשיך לעשות כך גם בקרב המפעילים הוירטואליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים