"אינסיאד" בחר בנס טכנולוגיות לביצוע מיקור חוץ באתריו; ההיקף: עשרות מיליוני דולרים

השירותים שתעניק נס לבית הספר היוקרתי למינהל עסקים יכללו אספקת מרכז תפעול ושירותי רשת, מוקד תמיכה, פיתוח ישומים ותמיכה באתרים ● קרל רייזינגר, מנהל מערכות המידע של אינסיאד: "השותפות עם נס מאפשרת לבצע אופטימיזציה של מבנה עלויות המיחשוב שלנו, תוך שיפור הגישה למיגוון התמחויות"

נס טכנולוגיות ואינסיאד, בתי הספר הצרפתי מהמובילים בעולם למינהל עסקים, הודיעו היום (ג') על חתימתו של חוזה גלובלי רב-שנתי, לפיו תספק נס לאינסיאד מיקור חוץ באתריו השונים. על פי תנאי ההסכם, החברה תספק מגוון רחב של שירותים בתחום טכנולוגיית המידע (IT), על מנת לסייע לאינסיאד לבצע אופטימיזציה של עלויות תפעול ולשפר את מכלול שירותי המיחשוב שלו. בתוך כך, נס גם תסייע לאינסיאד לקבוע סטנדרטים לטכנולוגיה באתרים של בית הספר בצרפת, סינגפור, אבו דאבי, ניו-יורק ותל-אביב. גורמים בשוק העריכו את היקף העסקה בין הצדדים בעשרות מיליוני דולרים.

היקף השירותים כולל אספקת מרכז תפעול ושירותי רשת, פיתוח ישומים, ותמיכה באתרים. אספקת השירותים תנוהל בעיקרה מסינגפור, בשילוב צוותים בכל אחד מאתרי בית הספר.  "השותפות עם נס מאפשרת לבצע אופטימיזציה של מבנה עלויות המיחשוב שלנו, תוך שיפור הגישה למיגוון התמחויות. השותפות סוללת את הדרך להצגת טכנולוגיות, פתרונות ותהליכים חדשניים באינסיאד" אמר קרל רייזינגר, מנהל מערכות המידע של המוסד הצרפתי. "פריסה גלובלית, יכולת מוכחת במיגוון התמחויות, וגמישות התואמת את דרישות השוק המשתנות הובילו לבחירה בנס כספק שבעזרתו נוכל לעמוד במטרות שלנו לטווח קצר וארוך – שהן למצב את אינסיאד כבית הספר המוביל בעולם למינהל עסקים ".

"אנו שמחים לשרת את אינסיאד כלקוח אסטרטגי" אמר מדהוג'יט צ'ימני, מנכ"ל נס אסיה פאסיפיק: "טכנולוגיית המידע, הטלפוניה, האמצעים האור קוליים והמרכז התפעולי, הם בעלי חשיבות עצומה לאינסיאד כבית ספר גלובלי למינהל עסקים. לכבוד הוא לנו לסייע לצוותי המיחשוב של בית הספר בפונקציות רבות ושונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים