פרטים של יותר מ-24 מיליון לקוחות זלגו מאתר Zappos

הפרטים שנגנבו מהאתר, שנמצא בבעלות אמזון, כוללים את שמות הלקוחות, כתובות דואר אלקטרוני, כתובות לחיוב וכתובות למשלוח, מספרי טלפון וארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי של הלקוח ● עם זאת, החברה מסרה שהתוקפים לא הצליחו לפרוץ לשרתים שבהם אוחסנו המספרים המלאים של כרטיסי האשראי ושאר הפרטים המשמשים לחיוב החשבונות

חברת Zappos, שמפעילה אתר למכירת נעליים ונמצאת בבעלות אמזון (Amazon), נפלה קורבן למתקפה מקוונת שבה נגנבו פרטים של יותר מ-24 מיליון לקוחות.

הפרטים שנגנבו כוללים את שמות הלקוחות, כתובות דואר אלקטרוני, כתובות לחיוב וכתובות למשלוח, מספרי טלפון וארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי של הלקוח. עם זאת, החברה מסרה שהתוקפים לא הצליחו לפרוץ לשרתים שבהם אוחסנו המספרים המלאים של כרטיסי האשראי ושאר הפרטים המשמשים לחיוב החשבונות.

"נפלנו קורבן למתקפה מקוונת של עבריינים שהצליחו לגשת לחלק מהרשת הפנימית והמערכות שלנו דרך אחד השרתים בקנטאקי", כתב טוני הסיה, מנכ"ל Zappos, בהודעה שנשלחה לעובדי החברה ופורסמה בבלוג של החברה. "אנחנו משתפים פעולה עם הרשויות בחקירה המקיפה".

החברה המליצה ללקוחותיה להחליף את הסיסמאות שלהם הן באתר שלה והן באתרים נוספים שבהם הם משתמשים באותה סיסמה, או בסיסמה דומה. עוד נמסר מהחברה, שבדרך כלל ידועה בשירות הטוב שהיא מעניקה ללקוחותיה, כי ייתכן שבשל גל השיחות הצפוי ינותקו הטלפונים באופן זמני והלקוחות יונחו לפנות בדואר האלקטרוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים