אילן בן-דב יסיים את תפקידו כיו"ר דירקטוריון פרטנר; המועמד המוביל להחליפו: אהרון פוגל

פוגל, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, משמש כיו"ר הדירקטוריון של נס טכנולוגיות מאז 1999, יו"ר הדירקטוריון של מגדל מאז 2000, וכיו"ר הוועדה והמועצה המייעצת לבנק ישראל מאז 2003

אילן בן-דב, בעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון של פרטנר, הודיע היום כי יסיים את תפקידו כיו"ר הדירקטוריון של החברה, אבל ימשיך לכהן כדירקטור בחברה. בהודעת החברה נאמר, כי בימים הקרובים ידון הדירקטוריון במינויו של יו"ר דירקטוריון חדש.

לאנשים ומחשבים נודע, כי אהרון פוגל הוא המועמד המוביל לקבלת התפקיד. פוגל, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, משמש כיו"ר הדירקטוריון של נס טכנולוגיות מאז 1999, יו"ר הדירקטוריון של מגדל מאז 2000, וכיו"ר הוועדה והמועצה המייעצת לבנק ישראל מאז 2003.

אילן בן-דב רכש את השליטה בפרטנר לפני יותר משנתיים בעזרת הלוואות עתק שלקח לצורך הרכישה, אך הירידות בבורסה והפגיעה ברווחיות החברה הכניסו לו פחות מזומנים ממה שקיווה, ומאז כבר החליף שני מנכ"לים בחברה. בחודשים האחרונים סופג בן-דב ביקורת נוקבת – הן מצד הציבור והן מצד המערכת הפוליטית, על ניסיונותיו לבצע "תספורות" בחובותיו ולהחזיר לבעלי אגרות החוב סכומים מוקטנים ב-40% (המסתכמים בכ-360 מיליון שקלים), לצד העובדה שהוא בונה לעצמו בית בסכומים המוערכים ב-70 מיליון שקלים.

לפני כשבועיים הודיעה סקיילקס של בן-דב – החברה המחזיקה במניות פרטנר, כי בכוונתה למכור חלק מאחזקותיה בפרטנר "במחיר הגבוה משמעותית ממחיר החברה" ובימים אלה מנסה בן-דב למכור נתח מפרטנר לשותף נוסף באמצעות בנק השקעות זר.

בנוסף, מתמודד בן-דב מול תביעת נגזרת שהוגשה נגדו ונגד דירקטוריון פרטנר בנובמבר האחרון על סך כולל של כמעט שני מיליארד שקלים, על גרימת נזקים לחברה בהנפקות אגרות חוב וחלוקת דיווידנדים שביצעה החברה, שלטענת התובע נועדו לשרת את האינטרסים של בן-דב והחברה-האם סקיילקס – ולא את פרטנר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב

    אילן בן דב היקר אל תשכח שמהבית הזמני ב 70 מיליון דולר תעבור לבית קבע בגודל 2 מטר על 2 מטר בגובה 1 מטר וזה יהיה קשה להתרגל למעבר...... ברכות

אירועים קרובים