מיקרוסופט השיקה קו חדש של… חולצות
אחרי שכבשה את עולם התוכנה, מסתערת מיקרוסופט על עולם האופנה ומשיקה קו של חולצות-T ממותגות ומעוצבות שלה בשם "Softwear by Microsoft" ● עיצובי הרטרו על החולצות יכללו כיתובים של MS-DOS ואפילו "תמונות עציר" של ביל גייטס בצעירותו ● איב סן לורן מתהפך בקיברו
האם בקרוב תהפוך מיקרוסופט לענקית אופנה, לאחר שכבשה כבר את מקומה בצמרת כענקית תוכנה? נראה מוזר? אולי, אבל הענקית מרדמונד מתכננת להשיק קו של חולצות-T ממותגות ומעוצבות שלה בשם "Softwear by Microsoft" (ובתרגום חופשי לעברית: "לובשה מבית מיקרוסופט"), שמטרתו להיזכר בנוסטלגיה בשנות ה-80' – מעין רטרו ל-"ימי נעוריה", שהיו משמעותיות בתולדות מחשבי ה-PC. עיצובי הרטרו על החולצות יכללו כיתובים של MS-DOS ואפילו "תמונות עציר" של ביל גייטס בצעירותו.
החולצות הוצגו במסיבה עליזה שהתקיימה לפני כמה ימים בניו יורק, על ידי זמר הראפ קומון, שיהיה הפרזנטור של קו החולצות – וגם תרם כמה עיצובים לקמפיין. ההשקה התנהלה תחת הכותרת "קומון למען לובשה" (טוב, באנגלית זה נשמע טוב יותר: Common for Softwear), והיתה מלאה במסרים ששידרו "רוח צעירה", "שובבות נעורים" וסגנון חיים אורבני "גיקי", טכנולוגי והיי-טקי. סוכנות הפרסום קריספין פורטר אנד בוגאסקי היא זו שעומדת מאחורי החולצות, שאמורות להגיע לחנויות נבחרות בארה"ב ב-15 בדצמבר.
"לובשה זו מבית מיקרוסופט היא קו לבוש, המעורר נוסטלגיה לימים שמחשבי ה-PC התחילו לשנות את חיינו (…) עם תמונות וסמלים המזכירים את ימי ה-DOS של חברת התוכנה שעכשיו מתחברת ליותר ממיליארד אנשים", כתבה מיקרוסופט באתר Softwear by Microsoft, שהקימה לרגל ההשקה.
"הדרך לגבר עוברת דרך קיבתו", אומר פתגם ידוע, אז בהשאלה – אולי מיקרוספוט רוצה לומר "הדרך לנוער עוברת דרך חולצתו"?
תגובות
(0)