נציגי חברות אינטרנט וסלולר מישראל יפגשו עם בכירים בתחום המדיה והרשתות החברתיות בבריטניה

עד כה אישרו למעלה מ-40 גופים בריטיים את השתתפותם באירוע בלונדון ● בין החברות שכבר אישרו את השתתפותן נמצאות גוגל, פייסבוק, CNN, מפעילי רשתות סלולר וגופים בתחום ה-B2B ● דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW: "חברי המשלחת יציגו פתרונות המיועדים לגולשים, מנהלי אתרים, ומנהלי תוכן ומאפשרים, בין השאר, הגעה מהירה לאתרים ולתכנים רלוונטיים, סינון תכנים בעייתיים ועריכה אוטומטית של קטעי וידיאו"

משלחת חברות מישראל תצא בחודש הבא ללונדון, לפגישות עם חברות ונציגי מדיה בכירים בשוק הבריטי. האירוע מתקיים במסגרת פעילות מאגד הסלולר, בחסות אנשים ומחשבים, ומנוהל בבריטניה על ידי חברות הייעוץ Mixing Digital ו-Channel Creator – המתמחות בפיתוח עסקי בתחום הסלולר והמדיה החברתית.

עד כה אישרו למעלה מ-40 גופים בריטיים את השתתפותם באירוע בלונדון. בין החברות שכבר אישרו את השתתפותן נמצאות גוגל (Google), פייסבוק (Facebook), ה-BBC, מפעילי רשתות סלולר וגופים בתחום ה-B2B.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, "חברי המשלחת יציגו פתרונות המיועדים לגולשים, מנהלי אתרים, ומנהלי תוכן ומאפשרים, בין השאר, הגעה מהירה לאתרים ולתכנים רלוונטיים, סינון תכנים בעייתיים ועריכה אוטומטית של קטעי וידיאו, הורדה מהירה של קטעי וידיאו, ניהול יעיל ואפקטיבי של מסעות פרסום, רכישה יעילה של מוצרים באינטרנט וחיפוש בספריות ובמרכזי מידע".

"היתרון של תעשיית ההיי-טק הישראלית", אומר חוה, "הוא במגוון, בחדשנות וביכולת ליצר ערך מוסף למובילות שוק דוגמת פייסבוק, טוויטר (Twitter) או בריטיש טלקום". לדבריו, "התופעה של ריבוי טכנולוגיות, פתרונות ואפליקציות של כ-1,500 חברות ויזמים ישראלים בתחום הסלולר והאינטרנט הינה יחידה במינה ולכן העניין הרב של מובילי השוק בכל מדינה בה אנו מופיעים כמשלחת".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים