יוניטאסק תטמיע CRM סיבל-אורקל בפמי פרימיום בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

מערכת ה-CRM החדשה תרכז, תמיין ותטפל בכל ההסכמים של פמי פרימיום אל מול חברות הביטוח ומשרדי הממשלה, ותדע להתאים לכל לקוח קצה את נותן השירות הטוב והקרוב ביותר אליו תוך שימוש בטכנולוגיית GPS ● בנוסף, באמצעות המערכת יוכלו לקוחות פמי פרימיום לקבל שירות במגוון ערוצים, כגון פורטלי אינטרנט והודעות SMS שיעדכנו בזמן אמת על התקדמות הטיפול בפנייה

יוניטאסק החלה בהטמעת מערכת CRM Siebel של אורקל (Oracle) בפמי פרימיום. הפרויקט החל לפני ארבעה חודשים ויעלה לאוויר ביוני 2012. היקפו נאמד במיליוני שקלים.

מערכת ה-CRM המוטמעת תחליף מערכת פנימית ישנה שפותחה על ידי אנשי ה-IT של פמי פרימיום. היא תשמש מאות מעובדי החברה. הפרויקט מבוצע כחלק משדרוג מערך המיחשוב של החברה.

יצוין, כי מערכת ה-CRM החדשה תרכז, תמיין ותטפל בכל ההסכמים של פמי פרימיום אל מול חברות הביטוח ומשרדי הממשלה, ותדע להתאים לכל לקוח קצה את נותן השירות הטוב והקרוב ביותר אליו תוך שימוש בטכנולוגיית GPS. בנוסף, באמצעות המערכת החדשה יוכלו לקוחות פמי פרימיום לקבל שירות במגוון ערוצים, כגון פורטלי אינטרנט והודעות SMS שיעדכנו בזמן אמת על התקדמות הטיפול בפנייה.

המערכת המיושמת היא מערכת הליבה של פמי פרימיום, ובה יתנהלו התהליכים העסקיים המרכזיים של החברה. היא אמורה לקצר ולייעל את תהליכי השירות, כמו גם את עבודת החברה מול אלפי הספקים שעובדים שימה ביומיום, בהם גרריסטים, אינסטלטורים, רופאים ועוד. כמו כן, המערכת תספק כלים אנליטיים לניתוח ולמעקב אחר פעילויות החברה.

פמי פרמיום מספקת שירותים בתחומים שונים, בהם הבריאות והבניין, ויש לה 2.3 מיליון לקוחות קצה בפריסה ארצית. החברה היא חלק מקבוצת דוידוף ומספקת שירותים מגוונים ללקוחות של חברות ביטוח, משרדי ממשלה, ארגונים ועסקים שונים. מוקד התפעול והבקרה ומאות המומחים שלה מעניקים מדי שנה מענה לכ-2.4 מיליון פניות שירות בתחומי הבריאות וביקורי רופא עד הבית, הרכב, תיקוני חשמל ומכשירים, אינסטלציה ושירותים נוספים, דוגמת סיוע למשפחות חיילים וקצינים המשרתים במילואים.

צחי בן ששון, מנמ"ר פמי פרימיום, אמר ש-"המערכת החדשה תייעל את עבודת החברה אל מול אלפי הספקים ונותני השירות הקשורים עמה. לקוחות פמי ייהנו אף הם ממענה מהיר ויעיל לכל קריאה ובקשה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עופר

    הכתבה ממוחזרת כבר פעם שלישית !!!! הזכיה היתה לפני שנה

אירועים קרובים