מנכ"ל EDS העולמית פורש מתפקידו

רונלד ריטנמאייר יפרוש מתפקידו בפועל בסוף החודש, ויפנה את כיסאו לטובת ג'ואי איזור – כיום סגן נשיא בכיר ב-EDS ● "ריטנמאייר מילא תפקיד חשוב בהאצת המפנה בחברה ולאחר מכן בהטמעתה ב-HP", אמר מארק הארד, מנכ"ל HP ● איזור, המנכ"ל הנכנס, ידווח לאן ליברמור, מנהלת החטיבה לטכנולוגיה עסקית ב-HP, בה תשולב EDS

HP פרסמה בתחילת השבוע פרטים נוספים על תוכניתה למיזוג ענקית השירותים EDS בתוכה: מנכ"ל EDS, רונלד ריטנמאייר, יפרוש מתפקידו בפועל ב-31 בדצמבר. את ריטנמאייר יחליף ג'ואי איזור, אשר מכהן כיום כסגן נשיא בכיר ב-EDS. איזור ידווח לאן ליברמור, מנהלת החטיבה לטכנולוגיה עסקית ב-HP, בה תשולב EDS.

בספטמבר הודיעה HP על כוונתה לקצץ בשלוש השנים הקרובות 24,600 משרות, בעקבות הרכישה של EDS. עוד פורסם בעיתונות העסקית בסוף השבוע, כי HP הקפיאה את משכורות העובדים בניסיון לחסוך הוצאות. עם זאת, HP הדגישה, כי עובדי החברה יקבלו את הבונוסים המגיעים להם בסוף השנה.

כזכור, במאי האחרון הודיעה HP על כוונתה לרכוש את EDS תמורת 13.9 מיליארד דולרים, והרכישה הושלמה בחודש אוגוסט האחרון. בזמנו נטען, כי EDS תפעל כחטיבה עסקית נפרדת, אשר תיקרא EDS, וכי ריטנמאייר יוסיף לעמוד בראש החברה. ריטנמאייר, אשר דיווח למנכ"ל HP מארק הארד, הצטרף ל-EDS בשנת 2005 ומונה לתפקיד יו"ר ומנכ"ל בשנת 2007. הוא מילא תפקיד חשוב בהאצת המפנה בחברה ולאחר מכן בהטמעתה ב-HP, אמר הארד.

איזור שימש כסגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ארגונית ופיתוח עסקי ב-EDS, עד שהחברה נרכשה על ידי HP. כן כיהן איזור כסגן נשיא בכיר לאזור מזרח אסיה ב-EDS, והופקד על למעלה מ-30,000 עובדים בהודו, סין, יפן, קוריאה, דרום מזרח אסיה, אוסטרליה וניו זילנד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים