בית החולים וולפסון יאפשר גלישה חינם ברשת – בעקבות תרומה של אינטל, בינת, בזק ו-012-סמייל

אינטל תרמה לצורך הפרויקט 13 מחשבים ניידים, בינת תרמה את התשתיות לחיבור נקודות הגישה, 012-סמייל את התשתית האינטרנטית ובזק - את קו התקשורת המהיר ● בשלב הראשון תתאפשר גלישה חינם בבניין מרפאות החוץ, אולם בוולפסון שואפים להרחיב את הפרויקט גם למחלקות האשפוז

המבקרים והחולים במרכז הרפואי וולפסון בחולון יוכלו מעתה ליהנות משירות אינטרנט אלחוטי חינם. בשלב ראשון יופעל השירות במרפאות החוץ, אולם בבית החולים שואפים להרחיב אותו בהמשך גם למחלקות האשפוז. השירות מתאפשר בעקבת תרומה שהרימו החברות אינטל (Intel), בינת, בזק ו-012-סמייל.

אינטל תרמה לצורך הפרויקט 13 מחשבים ניידים, בינת תרמה את התשתיות לחיבור נקודות הגישה, 012-סמייל את התשתית האינטרנטית ובזק – את קו התקשורת המהיר.

לדברי ישראל פיינברג, מנמ"ר בית החולים וולפסון, בשלב הראשון יהיה השירות זמין בעשרות מרפאות החוץ של המרכז הרפואי, שמבקרים בהן מדי שנה כ-180 אלף איש. הוא הוסיף, כי "אנחנו ממשיכים לפעול על מנת לאפשר את השירות גם במחלקות האשפוז".

עוד ציין פיינברג, כי שירות האינטרנט האלחוטי שיינתן במרפאות החוץ יהיה זמין ללא כל מגבלה וניתן יהיה להתחבר אליו בקלות ובפשטות, בכל אחת משלוש הקומות של בניין מרפאות החוץ. לדבריו, השירות נועד להקל על החולים המגיעים לטיפולים האורכים שעות רבות, למשל במכון הדיאליזה או במכון האונקולוגי.

ד"ר יצחק ברלוביץ', מנהל בית החולים וולפסון, אמר ש-"בעידן שבו יותר ויותר אנשים עוברים לשימוש במחשבים ניידים, בטאבלטים ובטלפונים חכמים, החשיבות של הפעלת רשת אלחוטית הולכת וגוברת. זאת ועוד, באמצעות הרשת האלחוטית נוכל לספק למטופלים ולבני משפחותיהם מידע מועיל כאשר הם נמצאים בשטח המרכז הרפואי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים