תוסף לחלונות 7 יעניק למשתמשים "מצב XP" וירטואלי

סקוט וודגייט, מנהל אסטרטגיית וירטואליזציה במיקרוסופט, מבטיח: "אפשר יהיה להתקין יישומים ישירות במצב XP, ולהשתמש בהם על גבי המכתבה של חלונות 7 ללא צורך בפתיחת חלון נפרד" ● מיקרוסופט הודיעה, כי גרסת הבטה של התוסף לתמיכה לאחור תוצע בקרוב ● יחד עם זאת, מסתמן שהתוסף יוצע להורדה בחינם רק למשתמשים בשלוש המהדורות הבכירות והיקרות ביותר של חלונות 7

מיקרוסופט תציע למשתמשי חלונות 7 תוסף שיאפשר להפעיל יישומים שתוכננו עבור חלונות XP במתכונת של מחשב וירטואלי. תהיה זו הפעם הראשונה שבה מבססת מיקרוסופט את התמיכה לאחור על טכנולוגיית הווירטואליזציה.

התוסף, אשר מכונה  Windows XP Mode, מספק למשתמשי חלונות 7 סביבה וירטואלית של  חלונות XP בטכנולוגיית Virtual PC- כך כתב סקוט וודגייט, מנהל אסטרטגיית וירטואליזציה במיקרוסופט, בהודעה שפורסמה בבלוג של החברה. על פי וודגייט, אחת המטרות של התוסף היא לשכנע ארגונים שהמעבר לחלונות 7 לא ייצור קשיים. "אפשר יהיה להתקין יישומים מתאימים ישירות במצב XP ולהשתמש בהם על גבי המכתבה של חלונות 7, ללא צורך בפתיחת חלון נפרד", הדגיש וודגייט.

על פי ידיעות שפורסמו בבלוגים אמינים באינטרנט, יוצע תוסף ה-XP Mode להורדה חינם רק למשתמשים בשלוש המהדורות הבכירות והיקרות ביותר של מערכת ההפעלה החדשה – חלונות 7 Professional , Ultimate ו-Enterprise. התוסף יחייב שימוש במעבד שתומך בווירטואליזציה ברמת החומרה, ויתבסס על טכנולוגיית הווירטואליזציה מהדור הבא של מיקרוסופט, Virtual PC 7. התוסף יכלול רישיון מלא לחלונות XP עם SP3, כדי לחסוך למשתמשי חלונות 7 את הצורך לרכוש רישיון נפרד עבור מערכת ההפעלה הוותיקה.

עורכי הבלוגים העריכו, כי בעתיד לא תכלול עוד מיקרוסופט את הקוד של גרסאות חלונות ישנות בגרסאות החדשות, ותבסס מעתה את התמיכה לאחור על תוספי וירטואליזציה דוגמת XP Mode. וודגייט הבטיח, כי גרסת בטה של התוסף לתמיכה לאחור תוצע "בקרוב" – יתכן שבמקביל לשחרור של גרסת Release Candidate של חלונות 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים