Anagal ו-!We יספקו שירותי מיחשוב ענן לשמיר אופטיקה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת העסקה יספקו Anagal ו-!We פתרון תשתיות מיחשוב במודל מיחשוב ענן עבור מערכות ה-ERP וה-BI של שמיר אופטיקה ברחבי העולם ● הפתרון כולל מערך שרתים וירטואליים, נפח אחסון, תשתיות תקשורת, מערכות אבטחת מידע, תשתיות גישה מרחוק וגיבוי נתונים מחוץ למתקן ● ניר שמואל, מנמ"ר שמיר אופטיקה: "שיתוף הפעולה שלנו עם Aangal ו-!We מספק תשתית IT אמינה ויעילה, המאפשרת לקבוצה להתמודד בהצלחה עם האתגרים העסקיים הרבים שלה"

החברות  Anagal ו-!We יספקו שירותי IT במודל מיחשוב ענן למערך מערכות המידע של שמיר אופטיקה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת העסקה יספקו Anagal ו-!We פתרון תשתיות מיחשוב במודל מיחשוב ענן עבור מערכות ה-ERP וה-BI של שמיר אופטיקה ברחבי העולם. הפתרון כולל מערך שרתים וירטואליים, נפח אחסון, תשתיות תקשורת, מערכות אבטחת מידע, תשתיות גישה מרחוק וגיבוי נתונים מחוץ למתקן.

לדברי ניר שמואל, מנמ"ר שמיר אופטיקה, "שיתוף הפעולה של קבוצת שמיר אופטיקה עם Aangal ו-!We מספק תשתית IT אמינה ויעילה, המאפשרת לקבוצה להתמודד בהצלחה עם האתגרים העסקיים הרבים שלה".

עוד אמר שמואל, כי "הערך המוסף של שיתוף הפעולה נובע בעיקר מהעובדה שמדובר במודל גמיש בכל הקשור לכוח עיבוד ונפח אחסון, המאפשר התאמה מיידית לשינוי בהיקף השימוש. המודל מאפשר לקצר את זמן התגובה של מחלקת מערכות המידע מדרישה ועד למענה, תוך כדי חיסכון בעלויות ותמיכה מקצועית ומלאה מסביב לשעון".

ארז מזוז, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-Anagalארז מזוז, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-Anagal, אמר כי "שיתוף הפעולה עם !We מאפשר ל-Anagal לספק ללקוחות פתרונות מתקדמים בעלי ערך מוסף גבוה".

לדבריו, "הפתרון שהוצע לשמיר אופטיקה מאפשר חיסכון רב בעלויות הרכישה והתחזוקה של תשתיות מיחשוב, וכן גמישות וזמינות גבוהה ביכולת להרחיב את יחידת העיבוד ונפחי האחסון בענן – בהתאם לצרכים הארגוניים, ובכך מאפשר לעובדי הארגון להתמקד בליבת העסקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים