שמואל דולצ'ה, לשעבר בכיר בתנובה, מונה למנהל תפעול באגף IT של משרד המשפטים

דולצ'ה, מוסמך במנהל עסקים, כיהן במגוון תפקידים בכירים בתנובה, בין היתר כסגן המנמ"ר ומנהל מיקור החוץ בחברה ● במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי, בין השאר, על בדיקת ביצועי שירותי מיקור החוץ שמלם-תים תספק למשרד ● וגם: משרד המשפטים השלים הטמעת פרוטוקול אבטחת גישה לרשת הארגונית, בהיקף של מאות אלפי שקלים

משרד המשפטים מינה את שמואל דולצ'ה למנהל התפעול באגף מערכות המידע של המשרד. דולצ'ה הוא מוסמך במינהל עסקים, ובמשך 12 השנים האחרונות כיהן כסגן המנמ"ר ומנהל מיקור החוץ בתנובה, מזכיר הקבוצה ודירקטור בכמה חברות בנות שלה. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי, בין היתר, על בדיקת ביצועי שירותי מיקור החוץ שמלם-תים תספק למשרד במסגרת החוזה שנחתם בין הצדדים.

ביום ה', האחד במאי, ייערך במשרד המשפטים טקס חילופי המשמרות בין נס למלם-תים. לאנשים ומחשבים נודע, כי 65 מתוך 66 עובדי נס שהועסקו בפרויקט הפכו לעובדי מלם, ונחתמו איתם הסכמי שכר חדשים – עם חלקם אף משופרים מההסכמים המקוריים.

משרד המשפטים השלים באחרונה הטמעה של פרוטוקול אבטחת גישה לרשת הארגונית של המשרד, המבוסס על פרוטוקול Ieee802.1x. הפרויקט כולל את 250 שרתי המשרד, המשרתים כ-3,300 משתמשים, והיקפו נאמד במאות אלפי שקלים; הוא בוצע על ידי אנשי התפעול של אגף ה-IT במשרד, בניצוחו של דמיטירי לנדרמן, מנהל התקשורת ואבטחת המידע, ובסיוע חברת דטה-סק, בראשותו של משה רז.

לדברי עו"ד אודי ניסמיאן, מנמ"ר משרד המשפטים, הפרויקט יאפשר עליית מדרגה משמעותית במימוש מעגלי אבטחת המידע במשרד, והוא נועד לתת מענה לארגון המאופיין ברגישות המידע המאוכסן בו ובמערכות המיחשוב הפנימיות שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים