מאיה קומרוב, בלאט לפידות: "המדיה החברתית היא הדלק העסקי החדש עבור ארגונים"

"הרשתות החברתיות הוכיחו את כוחן בשנה האחרונה והשאלה היא כיצד הופכים אותו לכוח בתוך הארגון", אמרה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל ● לדבריה, "רשת חברתית בתוך הארגון מקרבת בין העובדים והלקוחות שלו ומביאה לתוצאות עסקיות משופרות"

"השימוש הנפוץ ביותר כיום ברשת האינטרנט אינו גלישה באתרים או חיפוש במנועי החיפוש, וגוגל (Google) בראשם. הפעילות הרבה ביותר ברשת כיום היא במדיה החברתית, בעיקר בפייסבוק (Facebook). ארגונים נדרשים להפנים את השינוי הזה ולרתום את המדיה החברתית לצרכיהם, כי היא הדלק העסקי החדש עבורם", כך אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים.

קומרוב דיברה בפתח כנס שערכה בלאט לפידות, המשמשת נציגת Salesforce.com בישראל. הוועידה השנתית של Salesforce.com בישראל נערכה תחת המוטו "הארגון החברתי" ו-CRM לארגונים בעידן רשתות חברתיות, והתקיימה היום (ד') במלון דן אכדיה בהרצליה. מנחה הכנס היה העיתונאי עוזי מירון.

לדברי קומרוב, "הרשתות החברתיות הוכיחו את כוחן בשנה האחרונה, אם בהפגנות שקראו לצדק חברתי בארץ ואם ב-'אביב העמים' הערבי. היכולת להתאגד סביב נושא מסוים ולגייס את הרשת החברתית כדי להגיע להמונים מקבלת את העדות הטובה ביותר בכיכר תחריר בקהיר. כעת, השאלה היא כיצד לוקחים את הכוח הזה והופכים אותו לכוח בתוך הארגון".

"המהפכה החברתית היא לא משהו שיקרה מחר", אמרה. "היא כבר כאן ועכשיו. ארגונים נדרשים לספק כלי עבודה ופתרונות המתאימים לעובדים בני דור Y ו-Z. בעוד שאורקל (Oracle) ומיקרוסופט (Microsoft) מדברות על הרשתות החברתיות, Salesforce.com נטועה עמוק בהן, עם יותר מ-60 אלף הטמעות ברחבי העולם של רשתות חברתיות ארגוניות. אנחנו מביאים את המהפכה בישראל ומסייעים לארגונים בארץ לעשות את מה שקורה בעולם".

לבלאט לפידות, ציינה קומרוב, יש רקורד של יותר מ-500 פרויקטים בישראל ובעולם. "Salesforce.com הצליחה בתחום ה-CRM בענן וכעת היא לוקחת את התחום קדימה, לעבר ה-CRM החברתי. התחום הזה מאפשר להעצים את ניהול קשרי הלקוחות בארגון, על בסיס מודל הרשתות החברתיות. הוא מסייע לנצל בצורה מרבית ומיטבית את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות. הרשת החברתית הארגונית של החברה, צ'אטר, מספקת כלי לשיתוף מידע במודל רשת חברתית בתוך הארגון, על מנת לאתר הזדמנויות, להגדיל מכירות, לסייע למהלכים שיווקיים ולשפר את השירות".

נתן גביש, מנהל פיתוח עסקי, Salesforce.comקומרוב סיכמה בציינה, כי "שילוב תפיסת ה-CRM החברתי מביא לארגונים צמיחה של 25% בשיתופי הפעולה ו-10% בפרודוקטיביות, וכן ירידה של 15%-20% בשימוש בדואר אלקטרוני. הרשת החברתית בחברה מקרבת בין העובדים והלקוחות שלה ומביאה לתוצאות עסקיות משופרות".

"בלאט לפידות ממוקדת Salesforce.com"

נתן גביש, מנהל פיתוח עסקי, Salesforce.com, אמר ש-"אני מלווה את החברה שנים רבות והבאתי אותה ארצה לפני שש שנים. במשך תקופה זו צמח מספר לקוחותיה מ-10 ל-600, לא כולל כמה עשרות לקוחות של סניפים בארץ של ארגונים בינלאומיים". הוא ציין, כי מספר הלקוחות גדל ב-50 מדי רבעון. לדבריו, "בכל יומיים יש לנו לקוח ארגוני חדש". לדברי גביש, הוספת תמיכה בעברית למערכת לפני שנה וחצי הביאה לכך שארגונים רבים, ביניהם חברת החשמל, הפכו להיות לקוחות של החברה. הוא סיכם באמרו, כי "בלאט לפידות ממוקדת Salesforce.com".

רובין פישר, סגן נשיא למכירות באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-Salesforce.com, אמר ש-"מה שעשינו בנושא CRM מבוסס ענן טילטל את שוק ה-IT הארגוני. כעת אנחנו בשלב הבא, של הכנסת המדיה החברתית. בדרך זו ניתן להגדיל את היכולות של ה-IT ולהפוך אותו למאפשר עסקית". הוא ציין, כי יש לחברה 110 אלף לקוחות ארגוניים ומחזור מכירות שנתי של יותר משני מיליארד דולרים. לדבריו, "כל אלפי עובדי המו"פ שלנו ממוקדים רק בפלטפורמה אחת".

רובין פישר, סגן נשיא למכירות באזור EMEA ב-Salesforce.com"המהפכה של המדיה החברתית מקבילה בחשיבותה להמצאת הדפוס, כי היא מנגישה את הידע להמונים", אמר פישר. "בעל חשבון ממוצע בפייסבוק נמצא שם לפחות ארבע שעות בחודש, ויש למצוא דרך לגייס את השהות שלו שם לטובת הארגון. ל-Salesforce.com יש את הכלים לעשות זאת".

הוא תיאר כיצד החברה בנתה את הרשת החברתית הארגונית ואת שלושת נדבכיה: "הלקוח במרכז היקום, עם בניית פרופיל חברתי הכולל העדפות ורצונות; העובד החברתי-ארגוני המשתמש בצ'אטר, שהיא 'פייסבוק' לארגונים; ופיתוח רשת לקוחות". הוא הציג הטמעה של כלי המדיה החברתית של Salesforce.com בחברת הקמעונות והאופנה Burberry, "שהבינה שעליה להתחדש לאחר 150 שנות פעילות. השימוש בכלים שלנו העלה את המכירות שלה בעשרות אחוזים ועטף את הלקוחות במידע מותאם אישית", אמר.

פישר סיים בציינו, כי "אנחנו הרבה יותר מ-CRM. אנחנו מדיה חברתית לארגונים".

חיים מלמד, מנמ"ר אודיוקודס, הציג סיפור לקוח. הוא תיאר כיצד החברה יישמה בה את מערכת צ'אטר וציין, כי "האתגר של המנמ"רים הוא לשכנע את הנהלת הארגון בחשיבות של המדיה החברתית ובתועלת שבכלי, לטובת ההיבטים העסקיים שלו".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    בסיילספורס המוצר והתשתיות מגיעים עם המוצר ולכן ההתמקדות היא בתהליכים העסקיים והבנת ארגז הכלים של סייספורס. מה שבאמת חשוב הוא רמת המייסם ולא גודל הארגון ממנו הוא מגיע. הבעיה שבחברות הגדולות רוב המייסמים ברמה בינונית. מנסיון אם מצאתם בעל מקצוע טוב תלכו אתו זה יחסוך הרבה מאוד כסף.

  2. אורן

    אם אינך מכיר אל תכתוב. למר חיים גלילי. אם אינך מכיר את העובדות, אל תכתוב טוקבקים. חברת בלאט לפידות הוקמה לפני למעלה מ- 20 ועסקה בייעוץ ארגוני. לפני 5 שנים קיבלה החברה נציגות של סיילספורס בישראל. עם קבלת הנציגות הקימה חברה נוספת בשם בלאט לפידות יישומים ארגוניים, אשר מתמקדת ביישום, פיתוח והטמעה פתרונות סיילספורס. מבין הספקים בשוק לבלאט לפידות יש את הכי הרבה קבלות - 500 לקוחות בתחום סיילספורס וקשר הדוק מאוד לסיילספורס העולמית. אז בוא תגיד לי אתה מי עושה ומי מדבר. זה שעשה 500 פרוייקטים או זה שעשה 20 פרוייקטים?

  3. חיים גלילי

    הכתבה נראית "מוזמנת" ומטעה. ציטוט: "בלאט לפידות, המשמשת נציגת Salesforce.com בישראל" ..זה כמו לומר: "חברת סלקום המשמשת נציגת מכשיר האייפון בישראל. חשוב לדעת: בלאט לפידות הנה חברה המתמחה ראשית כל בייעוץ ארגוני (ניהול שינוי, סדנאות מנהלים ושאר "מקצועות הבמה"). הם אלופים ב"לדבר" על סיילספורס ... טובים פחות בלבצע פרויקטים. בישראל יש ארבע נציגות סיילספורס: אינטגריטי, סרוויס-וויז, וואן ובלאט-לפידות. כלקוח סיילספורס ותיק המכיר את כולן, סרוויס-וויז היא המקצועית והאמינה ביותר לטעמי.

אירועים קרובים