כסאות מוסיקליים במשרד האוצר

מי יחליף את ראובן כהן, מוותיקי אגף החשב הכללי, כמנהל פרויקט מרכבה?

בעוד כמה חודשים תתפנה משרה בכירה באגף החשב הכללי במשרד האוצר – זו של מנהל פרויקט מרכבה. זאת, בעקבות החלטתו של מנהל הפרויקט הנוכחי, ראובן כהן, לסיים את תפקידו ולפרוש לגמלאות.

כהן, שעובד בשירות המדינה מעל ל-30 שנה, הוא מוותיקי אגף החשב הכללי. הוא מונה למנהל מרכבה בפברואר 2004 על ידי סגן החשב דאז, איציק כהן, והיה אחראי בפועל על ניהול הפרויקט וכל תתי-הפרויקטים. ממשרד האוצר נמסר, כי בקרוב יתפרסם מכרז למחליפו של כהן בתפקיד. כמו כן, הכחישו במשרד האוצר שמועות לפיהן עזיבתו של כהן את התפקיד מהווה חלק מגל פיטורים בפרויקט מרכבה.

בינתיים יצאו מנמ"רי הממשלה להפוגה קצרה מעבודתם, כדי להשתתף בסמינר של פורום מנמ"רי הממשלה, בראשותו של ד"ר נחמן אורון, שמתקיים בצפת. הסמינר כולל הצגת פרויקטים של משרדי ממשלה ודיונים עם סגן החשב הכללי על בעיות שוטפות.

סביר להניח שהנוכחים ידברו גם על המנמ"ר הממשלתי, שכולם מחכים למינויו. כזכור, הממשלה פרסמה מכרז בסוף השנה שעברה, ובו ביקשה הצעות למועמדים לתפקיד הנכסף. תאריך היעד להגשה היה ה-31 באוגוסט, אולם עם התפטרותו של מנכ"ל משרד האוצר, חיים שני, שהוביל את המהלך של מינוי מנמ"ר ממשלתי, הנושא נבלם. במשרד אוצר מבהירים, כי כל עוד לא ייבחר מנכ"ל חדש למשרד האוצר, לא יתאפשר מינוי מנמ"ר ממשלתי. המעטפות הרבות שזרמו לוועדת המכרזים כחוק, שוכבות אי שם במסדרונות נציבות שירות המדינה, ומחכות לגואל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בועז

    טל הרמתי יתפוס ככול יכולתו את הכיסא....מה יעשה מחוץ לממשלה? מי יקח אותו לעבודה לנוכח ""השגיו"" בממשלה??

  2. ועד עובדי מרכבה

    ההכחשה של החשב הכללי היא זריעת חול בעיני הציבור. ראובן עוד לא בן 60 כך שלצאת לפנסיה זאת לא הסיבה. הגיע הזמן לשקיפות בחשב הכללי.

אירועים קרובים