קוסטאס סמארס, אוטודסק: "הפוטנציאל שלנו בישראל עצום"

"הגדלנו את ההכנסות שלנו בישראל בשיעור ניכר ואנחנו מחויבים לשוק המקומי", אמר סמארס, מנהל מכירות לאזור מדינות דרום הים התיכון בחברה, שביקר באחרונה בארץ ● לדבריו, "אנשי מרכז המו"פ שלנו בישראל מפתחים דברים נפלאים עבורנו" ● הוא ציין, כי מספר חברות ישראליות קיבלו תוכנות של החברה בתחום הקלינטק וצפה שיימצאו חברות נוספות בשוק המקומי שיוכלו לזכות בסיוע

"אני מגיע במשך כשמונה שנים לישראל ואני כל הזמן מתרשם מהחדשנות ומקצב ההתפתחות שיש כאן. קיימות הרבה מאוד חברות ישראליות שמצליחות בכל העולם והפוטנציאל שלנו כאן הוא עצום", כך אמר קוסטאס סמארס, מנהל מכירות לאזור מדינות דרום הים התיכון בחברת אוטודסק (Autodesk). סמארס ביקר באחרונה בישראל לצורך השקת ערכות התוכנה החדשות של החברה. אירוע ההשקה נערך במשותף עם אומניטק, משווקת מוצרי אוטודסק בארץ.

לדבריו, "הצלחנו להגדיל את ההכנסות שלנו בישראל בשיעור ניכר ואנחנו מחויבים לשוק המקומי. הקמנו מחדש את אוטודסק ישראל, קבוצה של אנשים שמחויבים לנהל את העסקים שלנו, ויש לנו בישראל מרכז מו"פ שמונה 22 אנשים. הם מפתחים דברים נפלאים עבורנו".

סמארס הגיע לישראל גם כדי לקדם את פרויקט הקלינטק של החברה. "יש הרבה מאוד חברות צעירות שמחפשות דרכים ליצור פתרונות חלופיים כדי ליצור עולם טוב יותר ואחת הבעיות העיקריות שלהן היא מימון", אמר. "אנשי החברות הללו זקוקים לכלים כדי להתחיל לבנות את הרעיונות שלהם, והכלים מתחילים בתוכנה". סמארס ציין, כי "כל חברה שעומדת בקריטריונים שלנו ופועלת בתחום הקלינטק יכולה לקבל מאיתנו בחינם תוכנות בשווי של עד 150 אלף דולרים, ואין מגבלה למספר החברות שיכולות לקבל סיוע".

התוכנית פועלת גם בישראל מזה מספר חודשים, ומספר חברות מקומיות כבר ניצלו אותה. סמארס מעריך שיימצאו חברות ישראליות נוספות שיוכלו לזכות בסיוע.

כלים לעבודה מול מסמכים – גם מהשטח

"המשימה שלנו היא לעזור לאנשים לחלום, לתכנן ולהקים עולמות טובים יותר. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו את הכלים לעשות את זה. אנחנו עוזרים לאנשים לדמיין, להפוך את הדמיון והמחשבה שלהם למציאות, ובדרך גם ליצור עולם טוב יותר", אמר סמארס.

הוא הוסיף, כי ההחלטה של אוטודסק לעבור להשקת הכלים שלה בחבילות נובעת מהעובדה שלקוחות רבים של החברה משתמשים במספר תוכנות שלה. כל חבילת תוכנות מיועדת לתת את כל הפתרונות שמציעה החברה לתחום עבודה מסוים. כך, לדוגמה, Autodesk Design Suite 2012 היא חבילה שמשלבת את היכולות של תוכנת אוטוקד עם פתרונות לשרטוט, תכנון קונספטואלי, תיעוד מודלים ולכידת מציאות. Plant Design Suite היא חבילה משולבת לתכנון מפעלים ולמבט כולל על פרויקטים, שמאגדת מספר תוכנות לפתרון שמסייע בייעול השרטוט בדו ממד, בתכנון תזרימים מכניים, במידול תלת ממדי, בהפקת מסמכי בנייה ובתהליכי סקירה של פרויקטים.

"אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו", אמר סמארס. לדבריו, "רוב הלקוחות שלנו משתמשים בשילוב מוצרים שלנו. לכן בנינו חבילות של מוצרים לפי תחומים – צריכה, תכנון, תעשייה וכדומה". הוא טען, כי "אנחנו מציעים חסכון של 90%-75% בעלות לעומת רכישה בנפרד של התוכנות השונות. כל חבילה מגיעה בדיסק און קי. בסך הכול, יש לנו כ-15 חבילות".

לטענתו, השימוש בחבילות התוכנה, במיוחד בתחומי התעשייה, ההנדסה והארכיטקטורה, מאפשר ללקוחות להגיע למצב שבו הם מכינים תוצר סופי טוב יותר במהירות רבה יותר.

החברה התחילה באחרונה להשיק כלים, חלקם חינמיים, לשימוש בטלפונים ובטאלבטים שמאפשרים עבודה שוטפת מול מסמכים, גם מהשטח. "יישום Autocad WS מאפשר לגשת, באמצעות טאבלט, לשרטוטים ולתוכניות ששמורים במיחשוב ענן ולבדוק בשטח האם הם מדויקים. אם צריך, ניתן באמצעותו גם לתת הערות ולבצע תיקונים מהשטח עצמו", לדברי סמארס. "לקח לנו 30 שנים להגיע ל-30 מיליון לקוחות, ובשנה וחצי האחרונה נוספו לנו כ-10 מיליון לקוחות חדשים בזכות אסטרטגיית המובייל והניידות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים