מגלן טכנולוגיות הגנת מידע הקימה מעבדה לבדיקות יישומי ותשתיות מובייל

המעבדה מבצעת בדיקות אבטחת מידע ליישומים מבוססי מערכות ההפעלה של אפל ומכשירי אנדרואיד ובלקברי ● במסגרת הבדיקות מבוצעות סימולציות של סביבות אפליקציה ותשתית מובייל מרמת השרתים דרך רכיבי הזיהוי, האימות ורכיב המשתמש ועד קוד התוכנה עצמו

מגלן טכנולוגיות הגנת מידע השלימה בימים אלה את הקמתה של מעבדת אבטחת מידע לבדיקות התקפיות מבוקרות של יישומים ותשתיות סלולר. המעבדה, Mobile Security Testing, מבצעת בדיקות אבטחת מידע ליישומים מבוססי מערכות ההפעלה של אפל (Apple) ומכשירי אנדרואיד (Android) ובלקברי (Blackberry). מגלן נותנת את השירותים לארגונים ולבתי תוכנה שמפתחים יישומי מובייל.

במעבדה מועסקים שישה מומחי אבטחת מידע שעברו תהליך הכשרה בן מספר חודשים לתפקיד. צוות זה נתמך במומחי הגנת התשתיות ומעבדת לוחמת הסייבר של מגלן. החברה השקיעה בהכשרה ובציוד סלולרי כחצי מיליון שקלים.

במסגרת בדיקות האבטחה מבצעת החברה סימולציות של סביבות אפליקציה ותשתית מובייל מרמת השרתים דרך רכיבי הזיהוי, האימות ורכיב המשתמש ועד קוד התוכנה עצמו. חלק ניכר מהפעילות הוא ניתוח התקפי וסימולציות פריצה מתקדמות ליישום המותקן בצד המשתמש, על הטלפון הנייד. זאת, נוכח היותו החוליה החלשה ביותר בשרשרת ההגנה ואבטחת המידע של מערכות מובייל ארגוניות.

"עולם פריצות אבטחת המידע ופשעי המחשב עובר שינוי מהותי ומתחיל להיות מכוון יישומי מובייל מצד אחד ומאידך – סובל מגידול בתקיפות מבוססות מכשירי טלפון חכמים. יתרה מזאת, היכולת להסתתר ולהימנע מאיתור תקיפות וחדירות מבוססות מובייל היא כיום אולטימטיבית וקיים יתרון משמעותי לצד התוקף", אמר שי בליצבלאו, מנכ"ל מגלן. יצוין, כי החברה חשפה בעת האחרונה "מכונות תקיפה מתקדמות" מבוססות iPhone ואנדרואיד וכשלים מהותיים בישומי מובייל מרכזיים ושכיחים שפועלים בישראל ובאירופה.

לדברי בליצבלאו, "אין עדיין די פתרונות אבטחת מידע לסלולר ברמה נאותה. חברות מוצרי האבטחה מפתחות ומשיקות פתרונות אבטחה לטלפונים סלולריים בכדי לסגור פער שיווקי ולאו דווקא פער טכנולוגי ואבטחתי. אנחנו בודקים ועובדים עם חברות תוכנה למובייל וארגונים וחברות המפתחים מוצרי מובייל המעוניינים לבדוק בצורה מסודרת ומתקדמת את רמת האבטחה של היישומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים