הבינלאומי משתדרג: הטמיע תוכנה לטפסים דיגיטליים ומדפסות לייזר של HP; ההיקף: 4 מיליון שקלים

ההתקנה מבוצעת על ידי EDS ישראל והראל טכנולוגיות מידע ● התוכנה מאפשרת להדפיס טפסים מיידית, בלא הכנתם מראש ● מדפסות הלייזר החדישות מחליפות מדפסות קיימות של HP ● שלומי פרייס, מנכ''ל חטיבת ההדפסה וההדמיה, HP ישראל: "אנו מאפשרים לבנק לנהל את חומרי הגלם והמשאבים ולצמצם בעלויות התפעול"

הבנק הבינלאומי הראשון החל בימים אלה בפרויקט משולב של תוכנה וחומרה, למימוש תחום הטפסים הדיגיטליים בסניפיו. במסגרת הפרויקט, הוטמעה תוכנה המאפשרת להדפיס טפסים באופן מיידי, ולא טפסים מוכנים מראש, וכן החלה התקנתן של כ-1,200 מדפסות לייזר של HP, במקום המדפסות הקיימות, אף הן מתוצרת HP. הפרויקט מבוצע על ידי EDS ישראל (חברה בבעלות HP) והראל טכנולוגיות מידע. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר פרסום, אולם מקורות בשוק העריכו אותו בכ-4 מיליון שקלים.

בחלק התוכנה שבפרויקט, הוטמעה בסניפי הבינלאומי תוכנת טפסים אלקטרוניים. זו פותחה על ידי אוטופונט, שותף עסקי של HP, ומטרתה להימנע מהכנת טפסים בבנק מראש. באמצעות השימוש בתוכנה ניתן להדפיס כל טופס וכל גרסה שלו, ישירות במדפסת. כך, כל שינוי בטופס, דוגמת שם הפקיד, לוגו הסניף, מספר טלפון ועוד – מתאפשר בקלות. בחלק החומרה שבפרויקט החלו לפני כחודש בהתקנת מדפסות הלייזר החדשות מסוג 4015 של HP, בסניפי הבינלאומי. התקנת המדפסות בסניפים צפויה להסתיים בעוד חודשיים.

שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת ההדפסה וההדמיה, HP ישראל, אמר כי "כמות הנתונים וההדפסות הנעשות בבנקים בימינו מצריכות פתרונות הדפסה חכמים ויעילים. אנו מאפשרים לבנק לנהל את חומרי הגלם והמשאבים ולצמצם בעלויות התפעול. בנוסף, אנו מספקים טכנולוגיות המסייעות בשמירה על איכות הסביבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים