וריפון רכשה את פוינט תמורת 815 מיליון דולרים

פוינט, הממוקמת בשטוקהולם, מציעה לקמעונאים מגוון רחב של טכנולוגיות ושירותים הכוללים מסופי תשלום בבתי העסק, אינטגרציה לתוכנות קמעונאיות, שירותי תוכנה ותשתיות תשלום למסחר אלקטרוני ותשלומים באמצעות הטלפון הסלולרי ● לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל: "הרכישה מביאה לידי ביטוי את האסטרטגיה של החברה למעבר ל-'שירותים מנוהלים' בערוצים ישירים מול הלקוחות"

וריפון (VeriFone) הודיעה על רכישת חברת פוינט הסקנדינבית תמורת 815 מיליון דולרים, העסקה הגדולה ביותר של וריפון מאז הקמתה. בנוסף, תשלם וריפון 230 מיליון דולרים לסילוק חובותיה של פוינט.

פוינט, הממוקמת בשטוקהולם, מציעה לקמעונאים מגוון רחב של טכנולוגיות ושירותים הכוללים מסופי תשלום בבתי העסק, אינטגרציה לתוכנות קמעונאיות, שירותי תוכנה ותשתיות תשלום למסחר אלקטרוני ותשלומים באמצעות הטלפון הסלולרי. החברה משרתת במישרין כ- 475 אלף קמעונאים ב-11 מדינות בצפון אירופה, כולל בריטניה, נורבגיה ושבדיה.

וריפון מתכננת להרחיב את הפעילות הבינלאומית של פוינט באירופה על ידי כניסה לשווקים חדשים כמו גרמניה, הולנד, אוסטריה ושוויץ.

לדברי לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל, "הרכישה מביאה לידי ביטוי את האסטרטגיה של החברה למעבר ל-'שירותים מנוהלים' בערוצים ישירים מול הלקוחות. בכל הקשור לתחום התשלומים באמצעות הסלולר בטכנולוגיית NFC וכדומה, תחום אותו אימצה וריפון כאסטרטגיית צמיחה וגידול בהכנסות, צפון אירופה נעה במהירות רבה יותר מאשר דרום אירופה, כולל בתחומים החדשים כמו Mobile Payment".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים