פנינה ברקוביץ' מונתה לסמנכ"ל המכירות של היטאצ'י דטה סיסטמס בישראל

בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת תחום האנטרפרייז בבזק בינלאומי, ולפני כן עבדה ב-EDS ישראל, XOR טכנולוגיות ו-NCR ● עמיקם מגן, מנכ"ל היטאצ'י דטה סיסטמס ישראל: "המינוי בוצע במסגרת התוכנית העסקית של היטאצ'י להגביר את נוכחותה ואת היצע הפתרונות שלה בתחומי האחסון, הענן והמערכות המשולבות, בשוק הישראלי"

פנינה ברקוביץ' מונתה לסמנכ"ל המכירות של היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS) בישראל. במסגרת תפקידה החדש, תהיה ברקוביץ' אחראית על ניהול כל מערך המכירות והקדם מכירות (pre-sales) של החברה בישראל, כמו גם על פיתוח שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים.

בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת תחום האנטרפרייז בבזק בינלאומי. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק והמכירות ב-EDS ישראל, כיהנה כסמנכ"לית מכירות בכירה ב-XOR טכנולוגיות וביצעה שורה של תפקידים ניהוליים בתחום המכירות ב-NCR. לברקוביץ' תואר שני בהצטיינות במשפטים מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

לדברי עמיקם מגן, מנכ"ל היטאצ'י דטה סיסטמס ישראל, "המינוי בוצע במסגרת התוכנית העסקית של היטאצ'י להגביר את נוכחותה ואת היצע הפתרונות שלה בתחומי האחסון, הענן והמערכות המשולבות, בשוק הישראלי. פנינה נבחרה לתפקיד זה בעקבות הניסיון הקודם הרב וההישגים המוכחים".

היטאצ'י, אמר מגן, פורצת את גבולות האחסון המסורתיים ומתמקדת במתן פיתרונות אחודים לעולם ה-Data Centers, לרבות שרתים, מערכות אחסון מתקדמות עם יכולות וירטואליזציה ורכיבי תקשורת. פתרונות אלו, הסביר, נותנים מענה מיטבי ליישומים מרכזיים דוגמת אלו של VMware, אורקל (Oracle), סאפ (SAP) ו-Hyper-V של מיקרוסופט (Microsoft).

לדבריו, כחלק מאסטרטגיית היטאצ'י בתחום פתרונות קבצים ותוכן לסביבת הענן, רכשה החברה לאחרונה את חברת BlueArc, המתמחה במערכות NAS (ר"ת Network Attached Storage) עתירות ביצועים. כמו כן, להיטאצ'י שיתוף פעולה אסטרטגי עם CommVault, העוסקת במתן פתרונות גיבוי והתאוששות מתקדמים. הפתרונות המוצעים, סיכם מגן, ערוכים ומיועדים גם לסביבה הווירטואלית וגם לסביבת הענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים