ההרצאה של מארק טמפלטון – פרק ד'
האירוע: הכנס השנתי CITRIX SYNERGY 2011 לאזור EMEA, שנערך בסוף אוקטובר בקופנהגן בהשתתפות שיא של 4,000 לקוחות, שותפים ומנהלים.
התופעה: הרצאת מליאת הפתיחה של המנכ"ל, מארק טמפלטון, שארכה שעתיים וחצי כשהקהל מרותק, מריע ונשאר עד הסיום. מה הסוד? אנרגיה, התלהבות, אמונה מלאה במה שאתה עושה, ידע אדיר בתעשייה, בטכנולוגיה ובניהול, לדבר תמיד בגובה העיניים, ואחרון חביב: יצירתיות. בכל אלה ניחן טמפלטון, שהרבה להשתמש בשקפים פשוטים של שחור ולבן ועוד צבע אחד בלבד. המודל עובד. העברת מסרים הכי פשוטה, לכאורה. אומנות התמצות.
תגובות
(0)