RIM: בודקים דיווחים על האטה בקצב התקשורת

יצרנית מכשירי הבלקברי מסרה, כי היא בודקת תלונות שהגיעו מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה ● לאחר מכן היא פרסמה הודעה, כי הרשת באזורים אלה "פועלת כרגיל"

RIM, יצרנית מכשירי הבלקברי (BlackBerry), מסרה אתמול (ד') שהיא בודקת תלונות של לקוחות על האטה בקצב התקשורת. עם זאת, בחברה הדגישו, כי אין מדובר בתקלה בהיקף גדול, כמו זו שהשביתה את הרשת של החברה למשך ארבעה ימים בחודש שעבר.

"התקבלו דיווחים מכמה משתמשים על האטה בקצב התקשורת. אנחנו בודקים את התלונות ונעדכן על הממצאים בהקדם האפשרי", צוין בהודעה שפורסמה בחשבון הטוויטר (Twitter) הרשמי של החברה. התלונות הגיעו מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. בהמשך היום ציינה RIM, כי הרשת באזורים אלה "פועלת כרגיל".

בחודש שעבר הושבתה הרשת של RIM, שבה מועברות ההודעות של מיליוני מנויי בלקברי בתצורה דחוסה ומוצפנת, למשך ארבעה ימים, בשל תקלה במתקני החברה בבריטניה. בתחילה נפגעו מהתקלה המנויים באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, ובהמשך סבלו ממנה גם המנויים בצפון אמריקה ובדרומה.

אתמול צנח שערן של מניות RIM בשיעור של 4% והגיע לרמה הנמוכה ביותר מאז אוגוסט 2004.

RIM

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים