ינקל לוי-עייש, אלקטל-לוסט: "הלקוחות בישראל קיבלו אותנו בזרועות פתוחות"

"אנחנו פועלים בארץ מזה שלוש שנים ויצרנו בסיס לקוחות מרשים; הדרך עוד ארוכה ופנינו להמשך צמיחה", אמר לוי-עייש, מנהל אזורי ישראל באלקטל-לוסנט ● לדבריו, "הטמענו 100 אלף מבואות תקשורת (פורטים) ו-60 אלף מבואות טלפוניה"

"השוק הישראלי קיבל ומקבל אותנו בזרועות פתוחות. אנחנו פועלים בארץ מזה שלוש שנים ויצרנו בסיס לקוחות מרשים. הדרך עוד ארוכה ופנינו להמשך צמיחה", כך אמר ינקל לוי-עייש, מנהל אזורי ישראל באלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent).

לוי-עייש פתח את הכנס שערכה חטיבת האנטרפרייז של החברה, כחלק ממסע עולמי. ישראל היא המדינה ה-29 שבה מתקיים האירוע. הכנס נערך היום (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים. מנחה המליאה המרכזית היה פלי הנמר, נשיא ויזם הקבוצה.

"במשך פעילותנו בישראל", ציין לוי-עייש, "הטמענו 100 אלף מבואות תקשורת (פורטים) ו-60 אלף מבואות טלפוניה. זו ההוכחה לעוצמתנו. אנחנו מסוגלים לספק ללקוח הארגוני תועלת כלכלית עם יכולות טכנולוגיות נרחבות".

אורן כץ, מנהל מרכז הפיתוח של אלקטל-לוסנט ישראל. צילום: ניב קנטורהוא ציין שאלקטל-לוסנט פועלת בארץ עם שישה שותפים עסקיים: טלדור, בזק, תדיראן טלקום, נס ישראל, יבמ (IBM) וקומדע. לוי-עייש סיכם באמרו, כי "נכנסנו לשוק צפוף, עם הרבה תחרות, אבל ההנהלה העולמית זיהתה את הפוטנציאל שקיים פה ותמכה בנו".

"רכבת הענן הפרטי כבר יצאה מהתחנה"

אורן כץ, מנהל מרכז הפיתוח של אלקטל-לוסנט ישראל, ציין מהן המגמות בעולם ה-ICT בהקשר למיחשוב ענן ומה עושה מרכז הפיתוח שבראשותו, שפועל מזה כשנה. לדבריו, "המעבר של ארגונים לענן פרטי הוא משהו הולך וגובר. כלל האנליסטים מאוחדים בדעה שהטמעתו תקל על מערכי ה-IT בארגונים – הן בהיבט הביצועים והן בהיבט היכולת לספק יותר יישומים ושירותים בפחות עלויות תפעוליות".

"הרכבת כבר יצאה מהתחנה", אמר כץ. "המעבר לענן כבר החל. כעת נותרה רק שאלת העיתוי". הוא הוסיף, כי "התקנה של ענן מאפשרת גמישות לארגונים, יחד עם יכולת לפעול מהר יותר. מה שמנמ"רים רוצים הוא ספק אחד, אמין, שיספק להם את כל היבטי הענן בלי מחלות ילדות, תוך מענה על צרכי אבטחה, ושייתן שירותים שונים מעל אותו ענן".

"שירותי הענן צריכים להיות מנוהלים, והאתגר הוא הניהול", אמר כץ. "בעזרת הענן, המנמ"ר רוצה לקבל תשתית אחודה לארגון, יחד עם ערכים מוספים, הגעה מהירה יותר לשוק, החזר השקעה מהיר, עלות בעלות כוללת, יכולת של ניהול חדשנות ליישומים וגמישות טכנולוגית".

"נדרשת גישה חדשה, משב רוח רענן לענן, ואת זה אנחנו מספקים", הוסיף. "במרכז המו"פ שלנו, אנחנו מציעים טכנולוגיית ענן מבוזר, ש-'מבין' היטב את צרכי היישומים והשירותים שרצים עליו. הוא משלב אותם מעל – בעזרת מה שקורה למטה, ברשת. הענן הוא מוטה ביצועים – מרמת היישומים והמיחשוב ועד לרמת הרשת והתשתית. הוא מבטיח בדרך זו ביצועי משתמש טובים יותר".

מוטי טובי, מנמ"ר קומברס. צילום: ניב קנטורלדבריו, המרכז "מפתח תווכה שיושבת באופן מבוזר על הענן ומחלקת עומסים ותשתיות, תוך חיבור סוגי המידע שלמעלה ולמטה. הדבר מביא ליצירת חוויה חדשה מבחינת משתמש הקצה, כי הענן יושב מעל רשת מבוזרת ומבטיח ביצועים משופרים. אנחנו משלבים בין רכיבים שלנו ושל אחרים בחיבור בין תשתיות מיחשוב ותקשורת ובין היישומים ושכבות ניהול היישומים. אנחנו מייצרים מערכת ניהול לענן המבוזר. המערכת תאפשר להעלות מגוון שונה של יישומים ושירותי ניהול, עם 'מודעות' רשתית ו-'מודעות' עננית, לצורך מיטוב הביצועים. כך, אנחנו מציעים פתרון לענן לספקי תקשורת, בתצורת ענן בקופסה".

סיפור לקוח של קומברס

מוטי טובי, מנמ"ר קומברס (Comverse), חתם את המליאה המרכזית בסיפור לקוח. הוא הציג פרויקט הטמעת רשת תקשורת LAN מבוססת אלקטל-לוסנט. לדבריו, הפרויקט כיסה שלושה אתרים גדולים של החברה – אחד בישראל ושניים בארצות הברית – והוא כלל הטמעת 25 אלף מבואות.

הוא הסביר, כי קומברס ביצעה את הפרויקט מאחר ש-"מצב ציוד התקשורת בה היה כמו מוזיאון ארכיאולוגי: היו לנו ציודים של HP ,3Com, סיסקו (Cisco), נורטל (Nortel) ואפילו של מרקוני (Marconi), שנרכשה על ידי אריקסון (Ericson). היה ערב רב של ציוד – מצב שהביא לסיבוך בהיבטי התחזוקה והניהול". הוא ציין, כי הפרויקט בוצעה על ידי טלדור וכי "עליי להודות – לא שמעתי עליהם בעולם ה-LAN לפני הפרויקט".

טובי סיכם באמרו, כי הפרויקט עלה לאוויר בהצלחה ובלא חריגות תקציב ולוחות זמנים, עם תמיכה של הנהלת אלקטל-לוסנט העולמית. "הקושי המרכזי שלי היה מול אנשי התקשורת שלי, שהמליצו לי על סיסקו, רק סיסקו", אמר. "לקח לי זמן רב ללמד אותם לאיית את המילה אלקטל. שיפרנו את תשתית התקשורת שלנו והפרויקט הביא להתייעלות כספית".

לאחר מכן פוצל הכנס לשלושה מסלולים טכנולוגיים: פתרונות קונטקט סנטר מבוססי ג'נסיס (Genesys) , פתרונות טלפוניה ותקשורת אחודה ופתרונות דטה סנטר ו-LAN.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים