BDO זיו האפט רכשה ממלם את פעילות SAP Business One תמורת כמה מיליוני שקלים

עשרות עובדי מלם מערכות יצטרפו ל-BDO, כך שהפעילות תעבור בשלמותה לחברה הרוכשת, תוך שימור צוות ההנהלה, העובדים ומרכז התמיכה, לצד הידע הנצבר והנכסים שפותחו בפעילות ● BDO מסרה, כי היא תכבד את התחייבויותיה של מלם מערכות כלפי הלקוחות, ותספק להם את סל השירותים אותם קיבלו עד כה ● ירון פלד, שותף מנהל ב-BDO IT Consulting Group: "הרכישה תאפשר לנו לתת שירות עסקי מוכוון תהליכים ובקרות, לכל לקוח ארגוני שאינו לקוח של הפירמה בהיבט ראיית החשבון"

פירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי BDO זיו האפט רכשה את פעילות את פעילות SAP Business One ממלם מערכות מקבוצת מלם תים. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכמה מיליוני שקלים.

SAP Business One הוא פתרון ענקית ה-ERP לארגונים בסדר גודל קטן ובינוני. למלם מערכות מקבוצת מלם תים מאות לקוחות, וכעת הם יטופלו על ידי BDO. לסאפ תשעה אינטגרטורים לפתרון ה-ERP ל-SMB שלה בישראל: מלם מערכות, מנהל פור יו, קומפליט, RELS, אקסיומה, טודן טכנולוגיות, זיו מערכות, BDO וקורבט. מ-BDO נמסר, כי "בעקבות הרכישה תהפוך BDO לאחת מהשחקניות הגדולות בתחום בישראל".

עשרות עובדי מלם מערכות יצטרפו לעשרות עובדי BDO, כך שהפעילות תעבור בשלמותה ל-BDO, תוך שימור צוות ההנהלה, העובדים ומרכז התמיכה, לצד הידע הנצבר והנכסים שפותחו בפעילות. BDO מסרה כי היא תכבד את התחייבויותיה של מלם מערכות כלפי הלקוחות, ותספק להם את סל השירותים אותם קיבלו עד כה.

ירון פלד, שותף מנהל ב-BDO IT Consulting Group מסר, כי "מטרת הרכישה היא לחזק את קבוצת הייעוץ באספקת פתרון כולל ללקוחותיה, הן בייעוץ והן ביישום של מערכות IT עסקיות. המהלך הזה יאפשר אספקת ערכים מוספים משמעותיים ללקוחות, הניתנים במסגרת מגוון השירותים העסקיים שלנו, דוגמת הטמעת מערכות GRC".

לשאלת אנשים ומחשבים אמר פלד, כי "המהלך אינו חריג, ואינו ייחודי לארץ. בעולם יש פירמות ייעוץ וראיית חשבון העוסקות בהטמעת מערכות ERP, CRM, GRC, ומערכות IT אחרות". פלד סיכם באומרו, כי "הרכישה תאפשר לנו לתת שירות עסקי מוכוון תהליכים ובקרות, לכל לקוח ארגוני שאינו לקוח של הפירמה בהיבט ראיית החשבון".

הכנסות האינטגרטורים מהטמעת מערכות ERP בישראל עומדות, על פי ההערכות, על מאות מיליוני שקלים בשנה. החברה שמספר מערכות ה-ERP המוטמעות שלה הוא הגדול ביותר בשוק הישראלי היא סאפ (SAP), ולאחריה – אורקל (Oracle). מכירות רישוי התוכנה של חבילות ה-ERP בישראל עומדות על פחות ממחצית כלל היקף השוק, משמע, מאות בודדות של מיליוני שקלים.

שוק ה-ERP ל-SMB, מטבעו, קטן יותר ועומד על עשרות מיליוני שקלים. עלות פרויקט בודד עומדת על מאות אלפי שקלים. בשוק זה פועלות, לצד פתרונות ה-ERP ל-SMB של סאפ ואורקל, גם כמה שחקניות ישראליות – פריוריטי, תפנית וקומקס.

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, אמר כי עם הרכישה, הופכת BDO לשותף זהב של סאפ בתחום SAP Business One. "אנו בטוחים שתהליך המעבר של הלקוחות ל-BDO יתנהל באופן חלק ולשביעות רצונם. נמשיך לתמוך בלקוחותינו ובשותפינו העסקיים כפי שעשינו תמיד. SAP Business One הוא אחד ממנועי הצמיחה האסטרטגיים של סאפ העולמית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיל

    שוב איזנברג מדרדר את מלם. לא מזמן הוא קנה את החברה של ה SAP וכבר עכשיו הוא מוכר. מי הבא בתור למכירה : מלם שכר ומוסט

אירועים קרובים