מאגד הטלקום הישראלי יחבר חברות למפיצים גרמנים; הצפי: עסקאות במיליוני דולרים

במסגרת היוזמה, שנערכת בשיתוף עם חברת Inline-Sales הגרמנית, יתקיימו בחודש הבא מפגשים בין הנציגים הישראליים ובין מפיצים, אינטגרטורים, מפעילים סלולריים, חברות ISP וארגונים מובילים בתעשייה הגרמנית, במטרה לסייע לחברות המאגד ביצירת ערוצי מכירה ושיתופי פעולה ישירים בגרמניה ● האירוע יתקיים ב-25 במאי, ועל פי המאגד ישמש כעוגן לאירועים דומים נוספים עם תעשיית ה-ICT הישראלית

מאגד הטלקום הישראלי ICOMM יפגיש בחודש הבא 15 חברות ישראליות עם אנשי מקצוע מגרמניה, במטרה לקדם מוצרי ושירותי תקשורת כחול-לבן במדינה. במסגרת היוזמה, שנערכת בשיתוף עם חברת Inline-Sales הגרמנית, יתקיימו במינכן מפגשים בין הנציגים הישראליים ובין מפיצים, אינטגרטורים, מפעילים סלולריים, חברות ISP וארגונים מובילים בתעשייה הגרמנית, במטרה לסייע לחברות המאגד ביצירת ערוצי מכירה ושיתופי פעולה ישירים בגרמניה.

האירוע יתקיים ב-25 במאי, ועל פי ICOMM ישמש כעוגן לאירועים דומים נוספים עם תעשיית ה-ICT הישראלית. המשלחת הישראלית תכלול בין היתר את FTS – העוסקת בפתרונות בילינג, IP Gallery – המוכרת פתרונות מיתוג, TTI Telecom – המתמחה בפתרונות OSS ל-CSP, חברת Vayosoft – המפתחת פתרונות Mail2Fax, Web2Fax ופלטפורמות להעברת מסרים מידיים עבור ארגונים גדולים, Traffix Systems – המוכרת פתרונות OSS וחברות נוספות.

מ-ICOMM נמסר, כי לאחר יום המפגשים במינכן, יפעל מאגד הטלקום, בעזרת הנציגות המקומית, להחתמת חוזי התקשרות, רכישה והפצה – הליך שעשוי להימשך בין רבעון לחצי שנה. על פי רמת ההיענות של החברות הגרמניות ועלות הפתרונות המוצעים, מסר המאגד, צופים המארגנים לעסקאות בסך כולל של מיליוני דולרים. על פי מחזור הפעילות שיתפתח כתוצאה מהמפגשים, יוחלט על הרחבת התמיכה והעמקת הפעילות המשותפת של ממשלת בוואריה, המעוניינת בעידוד הפעילות המשותפת.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, המנהלת את המאגד, "גרמניה הינה מיצואניות הטלקום המובילות בעולם. היכולת והמעוף של החברות הישראליות ביחד עם הגודל, התכנון ויכולת השיווק של החברות הגרמניות, עשוי להיות מתכון מעניין להצלחה".

סבסטיאן ניומן, מנכ"ל Inline-Sales הגרמנית, מסר, כי רמת ההיענות הגבוהה של הגופים הגרמנים והחברות המובילות להשתתף באירוע ולהיפגש עם היצואנים הישראלים, מעיד על כך שמימוש פוטנציאל השת"פ בין התעשיות הינו רחוק ממיצוי. ניומן הוסיף, כי הגיע השנה לראשונה לביקור בישראל, והופתע מכמות ורמת הטכנולוגיות והיזמות. לדבריו, רואים היום יותר חברות IT ישראליות פעילות בגרמניה – מגמה שיש לעודד לטובת שני השווקים, בשל היכולת הגרמנית לתכנון ושיווק מול היזמות והדומיננטיות הישראלית בכל הקשור לפיתוח מוצרים חדשניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים