Ysoft הצ'כית תשיק טכנולוגיית הדפסה דרך הענן בכנס PRINT

מנכ"ל Ysoft, ואצלב מוכנה, יגיע במיוחד לכנס PRINT שייערך בשבוע הבא, כדי לבצע השקה בינלאומית ראשונה לפתרון, שמאפשר לנהל את ההדפסה הארגונית כולה דרך הענן ● "בחרתי לעשות את השקת האירוע העולמי במסגרת כנס PRINT בישראל, משום שהשוק הישראלי הוא הזריז ביותר לקלוט טכנולוגיות חדשות", אמר מוכנה

חברת התוכנה הצ'כית Ysoft תחשוף לראשונה בכנס PRINT שייערך בשבוע הבא פתרון תוכנה ייחודי שפותח על ידה, המאפשר לנהל את כל מערך ההדפסה הארגוני באמצעות הענן. מנכ"ל החברה, ואצלב מוכנה, יגיע במיוחד לכנס על מנת להציג את התוכנה, שטרם הושקה רשמית בכל העולם. למעשה, ישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם בה מוצג הפתרון. Ysoft פועלת בישראל על ידי סניף מקומי אותו מנהל סער מזרחי.

"בחרתי לעשות את השקת האירוע העולמי במסגרת כנס PRINT בישראל, משום שהשוק הישראלי הוא הזריז ביותר לקלוט טכנולוגיות חדשות", אמר מוכנה. לדבריו, "בכוונתי להציג את האבטיפוס הראשון של טכנולוגיית ההדפסה דרך ענן, עם מערכת אבטחת מידע מתקדמת ביותר. למעשה מדובר בטכנולוגיה המשאירה את המידע באתר הלקוח, ומעבירה דרך הענן רק את הוראות ההדפסה ואת זיהוי המשתמש".

סער מזרחי, מנכ"ל Ysoft ישראל, מוסיף, כי "טכנולוגיית ההדפסה-דרך-ענן – המקטינה את העומס על קווי האינטרנט של הארגון – תאפשר עתה גם לעסקים קטנים ובינוניים לחסוך חומרה יקרה. לעסקים גדולים, עם סניפים רבים, היא תאפשר הוצאת חומר מודפס ממדפסות שנמצאות בכל סניף".

כנס PRINT, שייערך במרכז הכנסים אווניו בהפקת אנשים ומחשבים, יכלול גם תצוגה מגוונת של פתרונות להוצאה לאור והדפסה פנים ארגונית על ידי החברות הגדולות בענף. את הכנס יפתח יהודה אלחדיף, מנכ"ל דפוס שמואלי, המכהן כיו"ר איגוד בתי הדפוס בהתאחדות המלאכה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים