מטריקס שדרגה את השותפות עם אורקל לרמת פלטינום

שדרוג השותפות יעניק למטריקס, בין היתר, גישה אל מקבלי ההחלטות ואל הידע הארגוני של אורקל, לצד מגוון הטבות בתחומי השיווק, המכירות, ההדרכה, התמיכה, הפיתוח ועוד

מטריקס ואורקל (Oracle) חידשו את הסכם שיתוף הפעולה בינהן, במסגרתו שודרגה מטריקס לרמת השותפות הגבוהה ביותר – רמת פלטינום (Platinum). שותפות ברמת פלטינום מעניקה למטריקס, בין היתר, גישה אל מקבלי ההחלטות ואל הידע הארגוני של אורקל, לצד מגוון הטבות בתחומי השיווק, המכירות, ההדרכה, התמיכה, הפיתוח ועוד.

מטריקס מחזיקה במגוון התמחויות של אורקל, לרבות התמחות אפליקטיבית בסביבות מערכות ניהול קשרי הלקוחות פיפלסופט (Peoplesoft) וסיבל (Siebel) והתמחות בסוויטת כלי האינטגרציה של אורקל – בייחוד בכלי ה-BPM, ה-OSB וה-CEP. כמו כן, ג'ון ברייס ומכללת היי-טק – המהוות את חטיבת ההדרכה של מטריקס, מהוות את מרכז ההדרכה המוסמך של אורקל בישראל ומקיימות מדי שנה את "שבוע אורקל".

לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס, "שיתוף הפעולה שלנו עם אורקל מקנה ללקוחות היצע פתרונות ושירותים רחב סביב מוצרי אורקל, כמעט בכל תחומי מערכות המידע והניהול. שדרוג השותפות שלנו לרמת פלטינום מחזקת את יחסינו הקרובים עם אורקל ומסייעת לנו להגדיל את סל השירותים ולשפר את השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו".

אייל שני, מנהל השותפים באורקל ישראל: "אנו מברכים את מטריקס על רמת השותפות הגבוהה אשר מוענקת לה לאור ההישגים המקצועיות והניסיון, ושמחים לחזק את רמת שיתוף הפעולה בין החברות, ממנו יהינו מגוון לקוחותינו המשותפים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים