קוויקסופט נסגרת ומפטרת את עשרות עובדיה; CMS תפיץ מעתה את מוצרי אדובי בישראל

ראובן אגסי, מייסד קוויקסופט, החליט לסגור את החברה, שהפיצה עד כה את מוצרי אדובי בארץ, לאחר שזו קיבלה את ההחלטה ש-CMS תעשה זאת מעתה באופן בלעדי ● הדס גרשנבל, מנכ"לית קוויקסופט, אמרה בתגובה ש-"נמשיך להתקיים עד שראובן אגסי יחליט אחרת"

קוויקסופט, נציגת אדובי (Adobe) בישראל, תיסגר וכל עשרות עובדיה יפוטרו – כך נודע לאנשים ומחשבים. אדובי העולמית מינתה במקום זאת את CMS להפיץ את מוצריה בארץ.

כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים באפריל השנה, אדובי פתחה סניף בישראל וחיפשה מנכ"ל לסניף המקומי, באמצעות חברת "ציידי גולגלות" שאיתרה עבורה מועמדים לתפקיד. או אז קוויקסופט החליטה שתמשיך להפיץ את מוצרי אדובי בשוק הישראלי, גם לאחר פתיחת הסניף של אדובי בארץ.

ראובן אגסי, שייסד את קוויקסופט ב-1990, משמש כיושב הראש שלה. אגסי התנגד להחלטת אדובי העולמית וטען בפני מנהליה, כי אין מקום בישראל לשתי חברות שיפיצו את המוצרים שלה. באדובי לא שעו לדבריו ומינו את אבי זריהן לעמוד בראש הסניף המקומי. זריהן עבד בעבר בסניפים הישראליים של סימנטק (Symantec), צ'ק פוינט (Check Point) ואבנט. עתה, כאמור, החליטה אדובי למנות את חברת ההפצה CMS כזו שתפיץ את מוצריה בארץ. בשל כך החליט אגסי – אביו של שי אגסי, שהיה בכיר בסאפ (SAP) העולמית – על סגירת קוויקסופט.

אדובי היא ספקית תוכנות בתחום עיבוד התמונה ועיצוב הווידיאו, בהן פוטושופ (Photoshop), פרמייר לאנשי הווידיאו, אפטר אפקטס למקצועני העיצוב בווידיאו, אינדזיין ואילוסטרטור למעצבי דפוס מקצועיים ו-Acrobat PDF, סטנדרט להעברת מסמכים בין מחשבים. ב-2005 רכשה אדובי את מתחרתה, מקרומדיה (Macromedia), בעסקה בשווי 3.6 מיליארד דולרים. מקרומדיה מספקת מוצרים לאינטרנט דוגמת פלאש (Flash) ופיתוח ב-ווב. מקרומדיה פיתחה את פלאש ואת תוכנת העיצוב פריהנד (Freehand), כמו גם מגוון תוכנות הנגזרות מהן.

כמו כן, אדובי מספקת פלטפורמת פיתוח שנותנת מענה ליצירת יישומי אינטרנט עשירים (RIA) בפורטלים ארגוניים, באתרי אינטרנט ובסביבה של מכשירים ניידים. היישומים שמפותחים רצים, בסופו של דבר, על נגן הפלאש, וכך נוצרת פריסה נרחבת ואינטראקטיבית בארגון. זו מאפשרת לצוותי הפיתוח לעצב סביבה עשירה, וכולם יכולים לתקשר בצורה יעילה – פנימה והחוצה. יכולות אלה ואחרות מספקות תקשורת "חלקה" של חוזי וקול. בדרך זו ארגונים יכולים להציע ללקוחותיהם שירותים חדשניים המשלבים אינטראקטיביות עם שליטה מלאה על תצוגה וניווט ביישום. החזון של החברה הוא שהיישומים שלה יוטמעו על גבי כל רכיב נתיק.

"'עידן המידע' – עולם פנטסטי"

ב-2009 ביקר בארץ ביקור נדיר מאט תומפסון, סגן נשיא בכיר לתפעול באדובי. הוא אמר, כי "המושג 'עידן המידע' מקבל בשנים האחרונות משמעות חדשה, בשל היכולות הרבות של טיפול באינפורמציה באופן אלקטרוני. מדובר בעולם פנטסטי, שלא היה קיים קודם". לדבריו, "החיבור של מידע חזותי עם נתונים והיכולת לטפל בהם, יחד עם תהליכים ארגוניים שונים, יביא לכך שבתוך 10 שנים לא יהיה לנייר שימוש באופן שאנחנו מכירים כיום".

תומפסון הגיע ארצה על מנת להכיר לעומק את השוק הישראלי ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה עם עסקים מקומיים ואוניברסיטאות.

תגובות

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של זריהן לדברים.

הדס גרשנבל, מנכ"לית קוויקסופט, אמרה לאנשים ומחשבים, כי "אנחנו מברכים את CMS ומאחלים להם הצלחה. חשוב להיות שירותי ללקוחות הישראליים, כיוון שהם אוהבים בית ותשומת לב". לדבריה, "קוויקסופט תמשיך להתקיים עד שראובן אגסי יחליט אחרת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צח

    cc.get-cloudy.com מוזמנים להתנסות במנוי אדבי קלאוד (עסקי / חינוך וממשלתי)

אירועים קרובים