יואב וינברג, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב: "הלקוחות בארץ ירוויחו מירידה בעלויות ומעלייה בביצועים"

"הרכישה יצרה גוף המשלב תוכנה ברמה הגבוהה ביותר עם תשתיות מיחשוב", אומר וינברג ● לדבריו, "אין ספק שהסינרגיה בין אורקל לסאן תעמיק את ביסוס מעמדה של א.מ.ת. מיחשוב בשוק ה-IT בישראל"

"רכישת אורקל את סאן יצרה גוף המשלב תוכנה ברמה הגבוהה ביותר עם תשתיות מיחשוב, שיהיה מסוגל לספק פתרון מלא ללקוח", אומר יואב וינברג, מנכ"ל קבוצת א.מ.ת מיחשוב. "הלקוחות בארץ ירוויחו מירידה בעלויות האינטגרציה של מערכות ה-IT בארגונים, ומעלייה משמעותית ברמת הביצועים, המהימנות והאבטחה של המערכות".

לדבריו, "הרכישה מציבה אותנו בעמדת זינוק לפיתוח אפיקי פעילות חדשים ומתן פתרונות כוללים ללקוחותינו. דריסת הרגל של אורקל בתחום השרתים תרחיב כפועל יוצא את הפתרונות שאנו מציעים גם לפלטפורמות התוכנה. כחברת אינטגרציה העובדת עם סאן ואורקל מזה 20 שנה בפרויקטים משותפים, אנו מברכים על האפשרויות החדשות אשר ייפתחו בפנינו לאור מהלך זה".

"שילוב הטכנולוגיות של שתי החברות, עולמות החומרה, הג'אווה, סולאריס ובסיסי הנתונים, יאפשר לא.מ.ת מיחשוב להציע ללקוחות פתרונות אינטגרטיביים למרכזי המיחשוב ולמערכות מבוססות ענן מיחשוב. נציע תוכנה, חומרה ושירותי ערך מוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים