פרטנר השיקה בתל אביב את חנות הקונספט הראשונה שלה

החנות מיועדת להיות אחת מתוך שמונה "Orange Shops", המתוכננות לקום בשנה הקרובה בהשקעה של עשרה מיליון שקלים ● בחנויות ניתן יהיה לרכוש ציוד קצה, מוזיקה, גאדג'טים ואביזרים ייחודיים נוספים, והן ישמשו גם כנקודות שירות בנושאים מסוימים ● דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר: "החלטנו להעביר את נושא המכירות מידי ספקים חיצוניים - אלינו"

פרטנר השיקה היום (ב') בתל אביב את חנות הקונספט הראשונה שלה מתוך שמונה חנויות "Orange Shops" המתוכננות לקום במהלך השנה הקרובה, בהשקעה של עשרה מיליון שקלים. החנויות יוקמו במהלך השנה במקומות מרכזיים בערים, כאשר אחת מהן תיפתח בקרוב בסכנין.

במסגרת האסטרטגיה של החברה להפוך לחברת תקשורת, יימכרו בחנויות החדשות המוצרים שהיא משווקת, כגון ציוד קצה, מוזיקה, גאדג'טים ואביזרים ייחודיים נוספים. בין השאר, יכללו החנויות עמדות צפיית מולטימדיה וגלישה באינטרנט. בנוסף, הן ישמשו גם כנקודות שירות בתחומים מסוימים, כמו מסירה וקבלה של מכשירים מתיקון.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אמר באירוע ההשקה, כי "במסגרת המהלך האסטרטגי של החברה להפוך לחברת תקשורת, החלטנו להעביר את נושא המכירות מידי ספקים חיצוניים אלינו, להגדיל את נקודות המגע עם הלקוחות ולשלב את כל השירותים במרכז אחד. 'Orange Shop' היא נקודת מגע אישית נוספת לציבור הרחב, המציגה את מכלול התכנים והשירותים הניתנים ללקוחות בכל תחומי הפעילות שלנו: סלולר, תקשורת קווית, אינטרנט, מדיה ומוסיקה".

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, אמר, כי "כמו מפעילות סלולר רבות בעולם גם פרטנר נכנסת לתחומים נוספים". פז ציין, כי בחודשים האחרונים הפכה פרטנר למשווק הגדול ביותר בישראל של מחשבים נישאים, אם כי הוא סירב לציין נתונים מספריים. "אנו מבינים, כי כדי ליצור עניין מחודש של הלקוחות הקיימים, כמו גם של לקוחות פוטנציאליים רבים, יש צורך בהתפתחות מתמדת ובקדמה. הצרכן תופס את מכשיר הסלולר האישי שלו כסמל סטטוס וכאביזר אופנה, והוא מקפיד להתעדכן ולהתחדש מדי 18 חודשים. רשת החנויות מהווה עבורנו פלטפורמה חדשנית למפגש אופנתי, מקצועי וחווייתי".

אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בפרטנר, אמר, כי "בשנה האחרונה פרטנר עורכת שינוי במערך המכירות כחלק מתהליך אסטרטגי רחב היקף, שבו העמיקה החברה את פעילויותיה בתחומי התקשורת והמדיה, ובמקביל אנו מרחיבים את נקודות המגע עם הלקוח בערוצים השונים".

גליקמן ציין, כי לחברה 1.2 מיליון מפגשים מדי חודש עם לקוחותיה בכל אפיקי השירות והשיווק שהיא מפעילה, וכי "החנויות החדשות נועדו להרחיב את נקודות המפגש ולשפר את חוויית השירות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בלקברי

    אתר חובה למשתמשי בלקברי . http://www.blogberry.co.il

  2. גיא

    יפה! נראה טוב, כן יירבו כאלה בארץ. ח"ח לפרטנר

אירועים קרובים