שדרות: הוט פתחה מוקד טלמרקטינג חדש שיעסיק 80 עובדים
המוקד שנחנך אמש (א') הוא חלק מהרחבת מערך שירות הלקוחות והמכירות של הוט, שבמסגרתה גייסה החברה השנה 600 עובדים נוספים ● הרצל עוזר, מנכ"ל הוט: "אנחנו גאים שדווקא בתקופת מיתון קשה זו, הוט ממשיכה לגייס עובדים"
הוט חנכה אמש (א') מוקד טלמרקטינג חדש בעיר שדרות, שצפוי לספק תעסוקה ל-80 עובדים מהעיר ומסביבתה. הטקס התקיים בנוכחות דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות, והרצל עוזר, מנכ"ל הוט.
מהוט נמסר, כי בחודשים האחרונים הרחיבה החברה את שירות הלקוחות והמכירות שלה. בכלל זה, גייסה הוט כ-600 נציגי שירות לקוחות למוקדים השונים ברחבי הארץ, פתחה מוקד שירות לקוחות חדש בחיפה, הקימה מעבדת שירות באשדוד תוך גיוס 40 עובדים נוספים, ואתמול, כאמור, פותחת את מוקד הטלמרקטינג בשדרות.
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, אמר בטקס הפתיחה, כי "העובדה שהמיקום החדש שנבחר למוקד הוא שדרות מבטאת את רצוננו להמשיך ולתרום לחיזוקה הכלכלי של העיר. אנחנו גאים, כי דווקא בתקופת מיתון קשה זו, הוט ממשיכה לגייס עובדים".
דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות, אמר: "פתיחת המוקד באה ממקום של תקווה, התחדשות ושל ניסיון לחזור לשגרה. במקום שהטילים יידומו, מקומות עבודה איכותיים חדשים נפתחים".
גיוס עובדים תמיד מבורך, אני כלקוחה של הוט מאוכזבת מאוד מהשירות ודרך ההתנהלות שלהם . מקווה שהאיש שמוביל יהיה קשוב, הוגן והגון ויוביל למתן שירות ואמינות באיכות גבוהה. כך שתהייה לעובדים הותיקים והחדשים רווחה כלכלית ביושר ובאושר.